alltså måste vara de skönaste ljudet ja har nånsin hört på en bil. vad kan det kosta en såndär kompressor kitt?och vad den ger för hk? ere den som låter som fan eller?
alltså Mr x har aldrig åkt fast va? men ingen känner väl honom bara typ dom som jobbar me han. Fan han är så himla grym förare vilken gate away in stockholm är bäst ?
alltså Mr x har aldrig åkt fast va? men ingen känner väl honom bara typ dom som jobbar me han. Fan han är så himla grym förare vilken gate away in stockholm är bäst ?
Nee ingen känner honom.. Han växte upp i en bur under en resturang och blev matad med dom resterna som spolades ut i avloppet, sedan är det bara 3 människor som har öppnat buren åt honom, det är då bara för att låta honom köra bil. Så nee ingen känner honom!
hur kan dom ha fejkade poliser? men vilken är bäst av alla gate away stockholm
Tvåan är bäst. Fejkade poliser hade dom i ettan i alla fall, vet inte om dom gjort om det misstaget.
För övrigt var sjuan riktigt bra i början med kompressorBMWn, den är såååå grym! Sedan blev det ett sömnpiller, man ska inte behöva snabbspola i en bilfilm så är det bara.. Okej att göra det en gång som en kul grej men när dom gjorde det gång på gång ville jag bara stänga av.
extramaterialet var inte heller så bra, undrar när dom ska byta ut han som kommenterar testbilarna till någon som faktiskt kan engelska? Hela gis känns som en reklamfilm för itsfun.
hur kan dom ha fejkade poliser? men vilken är bäst av alla gate away stockholm
Tvåan är bäst. Fejkade poliser hade dom i ettan i alla fall, vet inte om dom gjort om det misstaget.
För övrigt var sjuan riktigt bra i början med kompressorBMWn, den är såååå grym! Sedan blev det ett sömnpiller, man ska inte behöva snabbspola i en bilfilm så är det bara.. Okej att göra det en gång som en kul grej men när dom gjorde det gång på gång ville jag bara stänga av.
extramaterialet var inte heller så bra, undrar när dom ska byta ut han som kommenterar testbilarna till någon som faktiskt kan engelska? Hela gis känns som en reklamfilm för itsfun.
Tacka vet jag ghostrider.
Men MilleN äre inte din Omega som Burnar i filmen med 4 pers i bilen? om inte så ären jävligt lik ;D
Roligt att den har hela 37 ettor, dom måste ju tyckt att den var för lite stylad, den har ju inget neon och sånt (omg), sen kanske 500hk är lite för lite, finns ju en gatreggad bil som har 2200hk i england lixom.
Men MilleN äre inte din Omega som Burnar i filmen med 4 pers i bilen? om inte så ären jävligt lik ;D
Njae min är inte med såvitt jag vet Efter vilken tid i filmen?
Maizer skrev:
Fejkade snutar? Var jättelängesen jag såg den men varför skulle de vara det?
För att det är det Många snutar som åker runt i ylletröja? Skit samma, filmen var nyskapande då, ettan och tvåan är bra, resten är inte mycket att ha enligt mig.