4040
Sök

Getaway In Stockholm 7

107 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Tja tänkte fråga er om ni har sätt 7an när han har en m3 i början sen m5 men frågan är vad han har på sin m3a så de låter så himla mycket?

1 256 Inlägg
7 november 2006
Han har ett kompressorkit och ett j*vligt nice avgassystem big_smile

smile

Chef
103 Inlägg
7 november 2006
läs här:

http://www.garaget.org/show.php?car=11544 

de är den bilen.....................^^

Habere Unum Acceptabilis Dies!

107 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
alltså måste vara de skönaste ljudet ja har nånsin hört på en bil. vad kan det kosta en såndär kompressor kitt?och vad den ger för hk? ere den som låter som fan eller?

han har oxå en m5a har ni länken till den oxå?

1 256 Inlägg
7 november 2006
Getaway In Stockholm lånar bilar till detta så det troligen inte samma ägare på bilen..

Du ser väl va han har i hästkrafter? big_smile
Där borde man kunna hamna!

107 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
men vad tjänar ägarna på det? han som kör bilarna har han åkt fast nångång?

1 256 Inlägg
7 november 2006
Respekt big_smile

Vet faktiskt inte..  ägarn är ju inte skyldig! Mr X kör ju bilen

107 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
alltså Mr x har aldrig åkt fast va? men ingen känner väl honom bara typ dom som jobbar me han. Fan han är så himla grym förare vilken gate away in stockholm är bäst ?

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
7 november 2006
Maxxarn skrev:
vilken gate away in stockholm är bäst ?

Den som dom inte fejkar i, låtsas poliser och snabbspolning.

Diesel is the blood of satan.

107 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
hur kan dom ha fejkade poliser?
men vilken är bäst av alla gate away stockholm

kontorsråtta
231 Inlägg
7 november 2006
gateaway in stockholm har jag aldrig hört talas om, ha bara sett get away in stockholm. wink

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 november 2006
Maxxarn skrev:
alltså Mr x har aldrig åkt fast va? men ingen känner väl honom bara typ dom som jobbar me han. Fan han är så himla grym förare vilken gate away in stockholm är bäst ?

Nee ingen känner honom..
Han växte upp i en bur under en resturang och blev matad med dom resterna som spolades ut i avloppet, sedan är det bara 3 människor som har öppnat buren åt honom, det är då bara för att låta honom köra bil. Så nee ingen känner honom!
tonguetonguetongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2006
hahah när du skriver så där låter de som en legend haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

9 108 Inlägg
7 november 2006
Maxxarn skrev:

Tvåan är bäst. Fejkade poliser hade dom i ettan i alla fall, vet inte om dom gjort om det misstaget.

För övrigt var sjuan riktigt bra i början med kompressorBMWn, den är såååå grym!
Sedan blev det ett sömnpiller, man ska inte behöva snabbspola i en bilfilm så är det bara.. Okej att göra det en gång som en kul grej men när dom gjorde det gång på gång ville jag bara stänga av.

extramaterialet var inte heller så bra, undrar när dom ska byta ut han som kommenterar testbilarna till någon som faktiskt kan engelska? smile
Hela gis känns som en reklamfilm för itsfun.

Tacka vet jag ghostrider.

1 256 Inlägg
7 november 2006
MilleN skrev:
Maxxarn skrev:

Tvåan är bäst. Fejkade poliser hade dom i ettan i alla fall, vet inte om dom gjort om det misstaget.

För övrigt var sjuan riktigt bra i början med kompressorBMWn, den är såååå grym!
Sedan blev det ett sömnpiller, man ska inte behöva snabbspola i en bilfilm så är det bara.. Okej att göra det en gång som en kul grej men när dom gjorde det gång på gång ville jag bara stänga av.

extramaterialet var inte heller så bra, undrar när dom ska byta ut han som kommenterar testbilarna till någon som faktiskt kan engelska? smile
Hela gis känns som en reklamfilm för itsfun.

Tacka vet jag ghostrider.

Men MilleN äre inte din Omega som Burnar i filmen med 4 pers i bilen? big_smile om inte så ären jävligt lik ;D

3 113 Inlägg
7 november 2006
2:an e klart bäst.. har inte sätt 7:an ännu men ändå

Semper Fi

417 Inlägg
7 november 2006
ser helt klart fram emot 7:an, och 2:an är bästa filmen... inte bästa bildkvalitén, men väl bäst känsla å mörker/natt förstärker uttrycket smile

mvh/ J

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 november 2006
matte778 skrev:
läs här:

http://www.garaget.org/show.php?car=11544 

de är den bilen.....................^^

Roligt att den har hela 37 ettor, dom måste ju tyckt att den var för lite stylad, den har ju inget neon och sånt (omg), sen kanske 500hk är lite för lite, finns ju en gatreggad bil som har 2200hk i england lixom.

smile

Maizer
7 november 2006
Fejkade snutar? Var jättelängesen jag såg den men varför skulle de vara det?

9 108 Inlägg
7 november 2006
Jonni skrev:
Men MilleN äre inte din Omega som Burnar i filmen med 4 pers i bilen? big_smile om inte så ären jävligt lik ;D

Njae min är inte med såvitt jag vet wink Efter vilken tid i filmen?

Maizer skrev:
Fejkade snutar? Var jättelängesen jag såg den men varför skulle de vara det?

För att det är det smile Många snutar som åker runt i ylletröja? Skit samma, filmen var nyskapande då, ettan och tvåan är bra, resten är inte mycket att ha enligt mig.

Sök