Fejkade snutar? Var jättelängesen jag såg den men varför skulle de vara det?
För att snuten garanterat inte åker runt i fleecetröja (stoooor brandrisk) i Volvo 745 och har Hobbexlampa på taket. Dessutom är det flertalet gånger man hör polissirener men aldrig ser nån. So Milen skrev, det är allmänt känt att det är fejk. Och de flesta med lite koll vet mycket väl vilka som är "Mr X", särskilt i första filmerna
är 7:an framspolad då? jag tycker att det ser hiskerligt realistiskt ut iaf. den M3:an har ju fått fart i sina ponnys
Har du sett filmen?? Vid några tillfällen snabbspolar de ju "transportsträckor" eller vad man ska kalla det.
Jag håller trean som en personlig favorit, där känns det som att han verkligen pressar bilen, ligger på sladd lite här och där och tycker det ser ut som han slår i en trottoarkant med.
Visst, det är grymma bilar i filmen som går utav fan.
Men snutjagen är ju fullkomligt värdelösa, gamla VW skåpbilar för det mesta och oavsett vad dem har så har dem ingenting att sätta emot, GIS ligger och cruisar och ändå har snutarna enorma problem att ens komma ikap, så lite mer action vore ju skoj.
Men jag ska inte gnälla, filmen var ju i alla fall sevärd, och eftermaterialet var roligt att se.
är det ingen som har undrat vad det är för porsche dom använder i ettan personligen så tror jag att den porschen numera är en smula ombyggd (igen) och har cirkulerat en del i tidningar detta år
är det ingen som har undrat vad det är för porsche dom använder i ettan personligen så tror jag att den porschen numera är en smula ombyggd (igen) och har cirkulerat en del i tidningar detta år
Det är absolut inte den bilen du tänker på. Det kan jag säga till 100%.
Det är absolut inte den bilen du tänker på. Det kan jag säga till 100%.
Nu ska jag väl inte komma in och snacka massa skit heller för har ingen aning om detta.. men varför skulle man tro på någon som "tror" säg veta? + du som säger att det inte är den till 100%, kan väl förklara hur du kanske vet det och sådant?. Liksom kul att allt folk skriver olika saker och säger samtidigt att man har 100% rätt.
Dessutom, Välkommen till Forumet och första inlägget
sen kanske 500hk är lite för lite, finns ju en gatreggad bil som har 2200hk i england lixom.
finns värre bilar änså Finns en gatreggad ford från norge som är på 2400hk
"Gatreggad" Nja med orginal motor kanske men inte med 2400hk.....Lagligaste Kraftfullaste bilarna i världen är:
Twinturbo "Heffenr performence" Viper gts @ 1700-2000Hk beroende på ladd (USA) Twinturbo Corvette z06 @ 2200Hk (USA) "Meteora-spitfire "-Rover 28L flygplansmotor med borttagen kompressor @ 2000Hk (USA)
regga bil med extrem effekt i är i princip omöjligt pga av miljö/effekrav alla bilar med såna effekter är olagliga....15kw/100kg om jag itne minns fel? i usa är det andra myndigheter och aspekter som avgör om bilen är "Laglig" eller inte miljökrav/effektkrav är inte så hårda men dest mer koll på säkerhet bromsanordningar osv....
Koll< gärna heffner performence hemsida (Twin turbo gallardo,Twin turbo Ford gt,Twin turbo Viper gts) alla street-legal....