3860
Sök

Getaway In Stockholm 7

22 november 2006
Någon annan som irriterade sig som f¤n på kommentatorn till GIS test? Hans Engelska uttal var sååå jobbigt!

Audi A4 1.8Ts Steg 3
www.johnny.nu

preem pump
836 Inlägg
22 november 2006
Judge_Dredd skrev:
mannen666666 skrev:
är det ingen som har undrat vad det är för porsche dom använder i ettan
personligen så tror jag att den porschen numera är en smula ombyggd (igen)  och har cirkulerat en del i tidningar detta år

Det är absolut inte den bilen du tänker på. Det kan jag säga till 100%.

jag skrev att jag TROR att det kan vara den,  jag har absolut ingen aning eller några belägg för detta.
tanken bara slog mig.
men eftersom att du till 100% VET ATT DET INTE ÄR DEN
så kanske du skulle vilja vidareutveckla detta

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

FreddeK
22 november 2006
Jävla reklamfilm! är så fruktansvärt less på den där porschen...och den blir ju avhäng av en urquattro i sjuan=) RESPEKT!

470 Inlägg
22 november 2006
Det håller jag med om... vill man se den köp filmen om porschen!!!

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

17 Inlägg
22 november 2006
Nej de är polarns Lotus som är med i extra materialet med 4 pers i bilen  från vallåkra träffen..  Gotlands bil.

/Omega_erik

Old Opels Never Die, They Just Go Faster

lundwall
22 november 2006
mannen666666 skrev:
Judge_Dredd skrev:
mannen666666 skrev:
är det ingen som har undrat vad det är för porsche dom använder i ettan
personligen så tror jag att den porschen numera är en smula ombyggd (igen)  och har cirkulerat en del i tidningar detta år

Det är absolut inte den bilen du tänker på. Det kan jag säga till 100%.

jag skrev att jag TROR att det kan vara den,  jag har absolut ingen aning eller några belägg för detta.
tanken bara slog mig.
men eftersom att du till 100% VET ATT DET INTE ÄR DEN
så kanske du skulle vilja vidareutveckla detta

Det är två helt olika bilar, olika årsmodeller. Qvarnis berättade om IT'S FUN 2:an (den oranga) på någon film, och om jag inte minns fel så sa han någon om att det köptes nåt halvskabbigt 80-taligt från Tyskland. Sen sågades den upp till järnfilsspån och limmades ihop igen och blev den neonchampagnelavemangsfärgade IT'S FUN 3 som vi har sett överallt i år.

Däremot är det intressant att jämföra andra saker i GIS1 med vissa herrar smile

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 november 2006
Kan bara säga att min personliga favorit är 2:an supran och cossen där drog dom på me bilarna men extra matrialet i 7:an va bra fint!
Maxxarn skrev:
hur kan dom ha fejkade poliser?
men vilken är bäst av alla gate away stockholm

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

3 Inlägg
23 november 2006
FugitivE skrev:
men varför skulle man tro på någon som "tror" säg veta? + du som säger att det inte är den till 100%, kan väl förklara hur du kanske vet det och sådant?.
Liksom kul att allt folk skriver olika saker och säger samtidigt att man har 100% rätt.

Dessutom, Välkommen till Forumet och första inlägget big_smile

Jag jobbar med den bilen. Därför vet jag dess historia som förstahandsinformation.

Tack btw smile

3 Inlägg
23 november 2006
lundwall skrev:
Det är två helt olika bilar, olika årsmodeller. Qvarnis berättade om IT'S FUN 2:an (den oranga) på någon film, och om jag inte minns fel så sa han någon om att det köptes nåt halvskabbigt 80-taligt från Tyskland. Sen sågades den upp till järnfilsspån och limmades ihop igen och blev den neonchampagnelavemangsfärgade IT'S FUN 3 som vi har sett överallt i år.

En 78 närmare bestämt. Dyr var den också. Hela 20000kr fick han hosta upp för liket smile

BMW Power
2 362 Inlägg
23 november 2006
Judge_Dredd skrev:
FugitivE skrev:
men varför skulle man tro på någon som "tror" säg veta? + du som säger att det inte är den till 100%, kan väl förklara hur du kanske vet det och sådant?.
Liksom kul att allt folk skriver olika saker och säger samtidigt att man har 100% rätt.

Dessutom, Välkommen till Forumet och första inlägget big_smile

Jag jobbar med den bilen. Därför vet jag dess historia som förstahandsinformation.

Tack btw smile

Ja då är det allt andra bullar det wink hehe

Varsågod! big_smile

BMW, bogsering med wire :/

137 Inlägg
23 november 2006
Tycker alla GIS filmerna är skittråkiga. Nattkörning, tråkigt filmad, ingen action.
Woow han kan köra ifrån polisen i en porsche, ta en orginal Toyota Corolla från -91 istället så det blir lite action istället.
Har inte orkat se hela filmen av nån av dem där, rena tortyren av uttråkning. Såg precis GIS 7, eller såg o såg. Kanske 5-10 min sen spola jag genom filmen för o se om det blev nåt kul, men nej nej. Same old crap! Nu blir man väl utbuad här, men men det är jag de! tongue

"Shackle-razzle-futzal-craz"

FreddeK
23 november 2006
MORT skrev:
Tycker alla GIS filmerna är skittråkiga. Nattkörning, tråkigt filmad, ingen action.
Woow han kan köra ifrån polisen i en porsche, ta en orginal Toyota Corolla från -91 istället så det blir lite action istället.
Har inte orkat se hela filmen av nån av dem där, rena tortyren av uttråkning. Såg precis GIS 7, eller såg o såg. Kanske 5-10 min sen spola jag genom filmen för o se om det blev nåt kul, men nej nej. Same old crap! Nu blir man väl utbuad här, men men det är jag de! tongue

Du behövde inte spola sjuan...den spolar sig själv! du blir nog inte utbuad!

9 108 Inlägg
23 november 2006
Freddeponken skrev:
Du behövde inte spola sjuan...den spolar sig själv! du blir nog inte utbuad!

haha precis, den var pinsamt seg efter att dom bytt bil..

Omega_Erik skrev:
Nej de är polarns Lotus som är med i extra materialet med 4 pers i bilen  från vallåkra träffen..  Gotlands bil.

/Omega_erik

Nice! Säg till honom att lägga upp bilen här wink
Senast redigerat av MilleN (24 november 2006)

Sök