Trevligt projekt Vill absolut inte grumla någons glädje men du får nog allt se till att uppgradera chassit en aning mer än sänkfjädrar om du ska åka med 400 häst...ng900/og9-3 har ju typ bilhistoriens sämsta hjulupphängning
Trevligt projekt Vill absolut inte grumla någons glädje men du får nog allt se till att uppgradera chassit en aning mer än sänkfjädrar om du ska åka med 400 häst...ng900/og9-3 har ju typ bilhistoriens sämsta hjulupphängning
Ja det stämmer, tänkte köra gula koni dämpare och powerflex bussningar hade jag tänkt
Sådär ja, nu är motorn monterat på stativ och nu är det bara att börja skruva(så fort delarna finns såklart..).
Men eftersom att det va grus och skit så var det inte det lättaste att rulla in den i garaget.. Men efter mycket om och men så är den nu inne!
Sen så passade jag på att dra in bilen på jobbet igen för att göra en lackbehandling. Jag har inga efterbilder eftersom att det han bli mörkt innan jag vart färdig.. men här är en bild efter poleringen(Innan jag svampat av allt medel)