Skrotis skrev:8D0412391B heter dom bara ringa och kolla med din återförsäjlare vad dom kostar.
Growe skrev:fjäderskål kanske. dragit av en bult eller? värsta smäcket dom där framvagnarna..
Gronwalls skrev:Growe skrev:fjäderskål kanske. dragit av en bult eller? värsta smäcket dom där framvagnarna..Japp, satt som satan och värmde hjälpte inte
Growe skrev:Gronwalls skrev:Growe skrev:fjäderskål kanske. dragit av en bult eller? värsta smäcket dom där framvagnarna..Japp, satt som satan och värmde hjälpte intedom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma..
Gronwalls skrev:Growe skrev:Gronwalls skrev:Japp, satt som satan och värmde hjälpte intedom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma.. Precis, samt framvagnen är så groteskt jävla grötig så man blir lite knäpp.Jag är van med volvo framvagn
Growe skrev:Gronwalls skrev:Japp, satt som satan och värmde hjälpte intedom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma..
Gronwalls skrev:Japp, satt som satan och värmde hjälpte inte
Growe skrev:Gronwalls skrev:Growe skrev:dom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma.. Precis, samt framvagnen är så groteskt jävla grötig så man blir lite knäpp.Jag är van med volvo framvagn där finns det 2saker som kan glappa i framvagnen.. ett styrstag och en spindeled..inte 23 olika leder..tar en jäkla tid att byta alla leder på dom där..gjort det 2gånger nu på olika bilar men aldrig mer..
Gronwalls skrev:Growe skrev:dom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma.. Precis, samt framvagnen är så groteskt jävla grötig så man blir lite knäpp.Jag är van med volvo framvagn
Growe skrev:dom som ritade framvagnen på dessa bilar hoppas jag att dom låsts in.hur man ens kan tänka tanken att sätta en stålskruv i en aluminiumgänga har inte riktigt alla ponnysar hemma..