Thunderbird88 skrev:
Evildan skrev:
Thunderbird88 skrev:
0-100 på en evighet (om det ens är möjligt) och hjulupphängning som en skottkärra, det är inte så värst sportigt tycker jag
Den är väl så som amerikanska bilar är mest, yta utan funktion att matcha denna
(Jodå, jag har ägt/kört en uppsjö av dessa från Valianter till Vipers, Nova till Corvetter, Pinto till GT40 genom åren, så jag har något att jämföra med och har därav bildat mig en uppfattnng om amerikansk bilindustris produkter)
Oooooch en Prius klår dom alla anser du?
Är du möjligtvis från San Fransisco?
HAHA, det skrev jag inte, men jo, i dom flesta situationer i den normala vardagen är troligtvis denna regnbågsfärgade San Fransiscoracer överlägsen det antika amerikanska stålet.
Parkera, den får plats i rutorna. -Fullsize-
Fickparkera, den har sikt bakåt. -GT40- -Corvette- mfl.
Köra in i parkeringshus, den får plats på uppfarten. -Fullsize- -Div sk sportbilar-
Åka och handla, den har ett fungerande bagageutrymme som inte låter äggen bli kokta innan hemkomst. -GT40- mfl.
Bränsleförbrukning...say no more. -samtliga USA produkter i gjutjärn-
Tillförlitlighet... -Valfri USA bil-
Sitter inte på golvet och kör samt har bättre skjutmån i stolen än tex -Buick Roadmaster -96-.
Smidig automatlåda som inte behöver oljebyten eller rycker och klonkar vid färdriktningsbyte. -valfri TH eller FMX-
Byte körfil, utan att behöva planera rattvridning 100meter innan. -valfri USprodukt i gjutjärn-
(trots att Prius med moderna europeiska mått mätt är tämligen osportig i sin chassisättning)
osv osv