Hejsan, sen jag skaffade min baslåda som tydligen var lite tung.. så har bakdäcken börjat ta emot i kurvorna. Jag är inte så insatt i fjädrar, dämpning, spacers osv så vet inte riktigt hur man löser detta.
Jag vill ju helst behålla lådan men i värsta fall får jag väll bygga om den men det skulle ta emot en hel del..
Här är en bild. Tycker det ser ut att vara mycket plats men tar i väldigt ofta när jag svänger..
Kan valsning av skärmarna räcka kanske? Eller är det sportigare dämpare som gäller? Kör med original dämpare nu och Tein H-Tech fjädrar som är ganska hårda. Iaf hårdare än S-Tech modellen.
I USA verkar det populärt med distanser, de kallar det saggy butt spacers. Det är inget man använder i Europa? har sökt lite men hittar inget. Kanske går under något annat namn här?
I USA verkar det populärt med distanser, de kallar det saggy butt spacers. Det är inget man använder i Europa? har sökt lite men hittar inget. Kanske går under något annat namn här?
Skulle gärna vilja, men just nu har jag inte råd med det känner jag.. Ska börja med att valsa skärmarna sen nu på torsdag så öppnar biltema här i stan så ska provagummimellanlägg tänkte jag. Fast jag tycker de ser riktigt "b" ut på bilden men de kanske funkar bättre än de ser ut, billigare än coilovers iaf.