Lite uppdat nu ' bilen är nästan köar för i år ' iaf det stora jobbet
Jag och 3 kompisar har startat ett crew som heter Baked|society Vi inriktar oss på hembakade bilar ' typ som hembakat bröd, man gör sin egen tolkning av något najs
Facebook - Baked society Insta - bakedsociety
Vi håller till i södra delarna av stockholm.
Har du en bakad bil så tveka inte att gå in och gilla samt fixa dekaler och fota bilen " dock inge svenskstukare"
Sådär nu har jag fått tag på 4st dörrsidor från en skrot, Kommer bygga ut ljudet "lite" till bästa nästa år då jag och en vän rasmus som jag har Baked|society med kommer att överta barkaby träffarna efter stockholm(s)low.
Jag känner att det behöva mycket högra volym för att inte försvinna in i mängden på en så stor träff Sen har vi en egen träff i södertälje moraberg bredvid donken och jula varannan söndag .
Tanken är att få in 4st 6,5 middar i vardera framdörr och någon diskant sen en 6,5 i varsin bakdörr Och troligen en 15" bas i skuffen elle flera lite mindre ,
Va å knäppte lite kort med pshyco här från garaget, eller a han knäppte kort pch jag snackade skot men men. Alla är bra på olika saker
Sitter och funderar på hur kag ska bygga dörrsidorna fall jag bara lägger en mdf-skiva som jag snyggar till och sätter högtalarna i eller om jag jag gör på samma sätt fast jag vinklar upp den främre högtalaren, Och plastar runt allt istället.
Har sock aldrig plastar så detta kan vara ett bra tillfälle för annars blir det coppy-cat på alla andras b6:or + att det ser mer bearbetat ut fall någon högtalare sitter i vinkel
85%toning runt om 19x9 audi tts turbo twist fälgar med 225/35 däck Smoke toning på lyktorna fram samt toning bak Folieringen är gjorda av mig och stripesen är gjorda av phatdesign,