Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
TooS skrev:Detta här kan ju bli förbannat coolt Bara jubba på.
Powell skrev:Häftigt Nicklas! ska lägga en prem på detta jag med!
Powell skrev:tycker du ska ha 2 eller 3 stycken lampor bak. det ut att bli lite för mkt med 4 på varje sida!
HannesVe skrev:Jag röstar på 2 kul med egna lösningar!
Nisse702 skrev:Snacka om udda!, schysst kärra ska bli kul å se när den e klar
HannesVe skrev:Blir ju alltid roligare när man får klura ut saker och ting själv! För övrigt fint projekt
Bumblebi skrev:Jäklar vilken härlig förstabil!! Röstar på två baklysen btw
MagnumR skrev:Jag röstar för att baklysena ska se ut såhär: http://www.classicandperformancecar.com … hp?id=1425Fast i ditt fall med två eller tre (fyra eller sex) runda lampor där bakom.
Tumbleweed skrev:Jag har alltid varit nyfiken på dessa kitcars, och ser att denna har grym chans till att bli skit fet!Jag röstar definitivt på 2 lampor per sida!Det jag har märkt som är störande på dessa bilar är att hjulen inte fyller ut hjulhusen ,både i diameter o bredd.Tummen upp o bara kör på!Coolt projekt!!
NickePersson skrev:Tumbleweed skrev:Jag har alltid varit nyfiken på dessa kitcars, och ser att denna har grym chans till att bli skit fet!Jag röstar definitivt på 2 lampor per sida!Det jag har märkt som är störande på dessa bilar är att hjulen inte fyller ut hjulhusen ,både i diameter o bredd.Tummen upp o bara kör på!Coolt projekt!!Tackar! Jag ska byta hjul, ni får se lite senare i projektet
Tumbleweed skrev:NickePersson skrev:Tumbleweed skrev:Jag har alltid varit nyfiken på dessa kitcars, och ser att denna har grym chans till att bli skit fet!Jag röstar definitivt på 2 lampor per sida!Det jag har märkt som är störande på dessa bilar är att hjulen inte fyller ut hjulhusen ,både i diameter o bredd.Tummen upp o bara kör på!Coolt projekt!!Tackar! Jag ska byta hjul, ni får se lite senare i projektet Gött!! Ska bli kul o följa!!