4697
Sök

Fan vad idioter det finns!!!

Mr,
219 Inlägg
8 juni 2005
Trådstartare
Här kommer man ut i all ro och ska åka till jobbet bara för att se att bilen står upplåst med inslagen ruta.

Stereo slutsteg och baslåda + en massa skivor borta.

Varför ska det vara så svårt att låta bli andras saker?
Jobbat och sparat för att kunna fixa en bra och seriös stereo anläggning för att efter några veckor bli av med allt.

Blir så irriterad...

Biltok
12 Inlägg
8 juni 2005
Man blir så trött på folk som ännu inte lärt sig skilja på ditt och mitt...

Mr,
219 Inlägg
8 juni 2005
Trådstartare
Ja så kul e det inte att köpa nytt + att det e ett jävla jobb att fixa med alla papper innan man får ut något.

Administratör
11 911 Inlägg
8 juni 2005
Svärd skrev:
Här kommer man ut i all ro och ska åka till jobbet bara för att se att bilen står upplåst med inslagen ruta.

Stereo slutsteg och baslåda + en massa skivor borta.

Varför ska det vara så svårt att låta bli andras saker?
Jobbat och sparat för att kunna fixa en bra och seriös stereo anläggning för att efter några veckor bli av med allt.

Blir så irriterad...

Fan så trist :/

Jag fick rutan inslagen en natt och allt de tog var ett tygfodral med kanske 5 brända cd-skivor. Meningslöst värre, men glas i hela bilen och ja... jäkligt tråkigt :/

Kan väl inte jämföras med att bli av med hela stereon dock :/

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

305 Inlägg
9 juni 2005
borde vara skott pengar på folk som gör så.
hoppas det fixar sig rällativt lätt för dig iaf.

4 554 Inlägg
9 juni 2005
hade med inslagen ruta för drygt en vecka sen.. å dom tog spelaren.. slutsteg och högtalare va kvar.. skummt folk de där... ska minsan göra de svårt för dom nästa gång... ska svetsa fast ketting i spelaren och sen i chassit och byra skruvarna till torx..

252 Inlägg
10 juni 2005
Tråkigt för dig. Känns som att det e just när prylarna e nyinköpta som man får grejjerna stulna? Tycker synd om dig.  Tänk på att du fortfarande e medlem i glaSSklubben!  Ha de bra //Janne

//Janne

Golfen
128 Inlägg
10 juni 2005
känner en som blev av me sina stolar sin ratt och sin nalle från sin 206 rc ,,
a just det dom lämna bilen utan fälgar,, men bilen stog på ett par st däck,
om jag nån dag ser nån jävel som håller på så me nån bil stackars idioten säger jag ,,

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

10 juni 2005
Tjöt inte larmet då? Eller stog bilen "bra till" för tjuv-jäveln?

Hoppas det löser sej till slut iallafall! MAN BLIR SÅÅÅÅÅÅ LACK!

/Johnny

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
11 juni 2005
folk som inte kan skilja på ditt och mitt bör buntas ihop och skjutas...
har "bara" blivit av med lösa delar, var på min föra bil, någon gick förbi den mitt på dagen och snodde backspegelglaset på förarsidan, en vecka senare hade någon varit framme och snott ena dimljuset med insats och allt. detta var dock på natten... kostade totalt över 2000 att byta grejerna, var duktigt vansinnig och vaktade min bil på nätterna i två veckor tillsammans med min kompis; ett baseballträ i aluminium... var dock ingen som snodde nåt mer, sen flyttade jag till en annan lgh utanför stan...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
12 juni 2005
Har precis byggt om lite själv i bagaget. Ber till högre makter att det förblir mitt.

***hitman***

165 Inlägg
13 juni 2005
jag såg inbrottstjuvar igår som gick runt och kolla bilar på parkeringen. sen stog jag med en kockkniv, färdig att springa ner, när dom kolla in min bil, men tur för dom  gick dom inte in.

detta va i södra sthlm
Senast redigerat av wiikman (13 juni 2005)

_________
Audi Coupe
2.3 '92

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
13 juni 2005
Ruggigt trisst, jag kom ut och fick se samma sak för ca 2 veckor sen.
Det dom tog för mig var slutsteg och baslåda till ett värde av 6000:- sad

Jan ju säga att grejerna inte byts ut fören jag har ett bra larm iaf.

- Time Attack -

49 Inlägg
13 juni 2005
Baseball trä i alliminium samt ett bil larm som skickar sms till mobilen när någon pillar kommer man långt med.

Glömde skriva...tråkigt det som hände.
Lär väl inte få tag på skubben heller! sad
Senast redigerat av Denno (13 juni 2005)

54 Inlägg
6 juli 2005
"knack knack ta i trä" som tur är så har jag varit förskonad från inbrott i bilen, men min förra kärra blev vandaliserad ett par gånger. En morgon kommer jag ut och hittar hela bilen fullsmetad med senap!? Eftersom man var ruggigt bakis den dagen så var man ju inte nere vid bilen förrens på eftermiddagen så det hade ju brännt in ordentligt i lacken. Sen har man ju åkt på 2 st "Nycklingar"  repor längs hela sidan..  Jag hoppas ju att jag aldrig ertappar någon som nycklar en bil på bar gärning, för då lär man ju hamna i finkan..

Volvo kungen ;)
12 Inlägg
6 juli 2005
tycker zinde om dejj smile

crippe

Volvo kungen ;)
12 Inlägg
6 juli 2005
dem har gjort inbrott i min 760 med ;(;(

crippe

171 Inlägg
26 september 2005
Liten berättelse:

För några år sedan kom killen min över ett riktigt snyggt kjolpaket till en Opel Kadett för 500:-. Schysst pris tänkte vi men vi har ju ingen Kadett... Såå, vi köpte en billigt för 4000:-. Det var inget speciellt med den (1.6:a) och den gick som en potta skit. Killen körde skiten ur bilen och det gick sönder saker på den hela tiden! Till slut började vi fundera på att sälja bilen...

Längre än så kom vi inte, för en morgon när vi kom ut på parkeringen stod bilen inte kvar! Snopet värre...
Givetvis ringde vi och anmälde stölden och på eftermiddagen samma dag ringde snuten upp och sa att dom hade hittat bilen!
Det ända som var förstört på bilen var tändningslåset, ingenting var stulet. Tjuvarna måtte blivit riktigt besvikna när dom märkte hur kasst bilen gick :o) Hur som helst kändes inte lockande att reparera en bil som vi ändå hade tänkt göra oss av med! Ringde och pratade med försäkringsbolaget och beslutade att låta dom lösa in den...

Fick 13000:- för bilen... Så det var ju en förtjänst på 8500:-

Så även om vi blev riktigt förbannade över att bilen blev stulen så gick vi ändå leende ur händelsen!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Nu hör väl detta inte till det vanliga... Men hur det än utvecklas så retar jag mig jävligt på folk som inte ser skillnad på "mitt och ditt"...

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

645 Inlägg
26 september 2005
Denno skrev:
Baseball trä i alliminium samt ett bil larm som skickar sms till mobilen när någon pillar kommer man långt med

Hur fixar man det? Det skulle nog hjälpa en del. Uppskattar svar!

BMW Power
2 362 Inlägg
26 september 2005
wiikman skrev:
jag såg inbrottstjuvar igår som gick runt och kolla bilar på parkeringen. sen stog jag med en kockkniv, färdig att springa ner, när dom kolla in min bil, men tur för dom  gick dom inte in.

detta va i södra sthlm

Du skulle ha fotat dom wink sen letar man upp dom jävlarna och slår skiten ur dom.

BMW, bogsering med wire :/

Sök