Gillade mest baken och kjolarna. Men grejen är att det finns ett sånt kitt på blocket för 4500kr, därför det var lockande. Men står över då jag inte känner för ett helt bodykitt-jobb just ju
Den är ju faktiskt sjukt snygg som den är också!
Men nu blir det basbygge update!
Allt är på plats och det spelar satan
Jag är en rätt baskåt snubbe, och jag tycker det är lagom när equalizerns första tre band är nollade och slutstegets gain är på hälften
Från prototypen byggdes två lådor:
Lådorna under test:
Som syns i överkant var jag tvungen att plasta ihop låda med plåten pga att allt var så tajt att få plats med 21 liter låda i bilen
Men här är de tätade och klara:
Kör på 2x2,5mm^2 kabel, räcker gott och väl
Monterade och klara:
Som en liten förklaring på hur tajt det är var jag tvungen att rotera basarna 90grader för att de ens ska gå i lådorna
Bara kåpan som ska över igen, men saknas lite kabel till LED:sen så det får vänta lite!
Säkringshållare vid batteriet!
Steget ligger för tillfället bara i skuffen men ska ned i reservhjulsbaljan sen
Och en bonusbild mina traktordäck XD
Var en kompis som frågade om jag ville ha två cayenne-däck. 2cm frigång till hjulhus, och då är bilen inte sänkt
Men de får duga till uppställningsdäck under vintern. Hade punka på de som satt på bakfälgarna innan.
Ska dock skaffa några vettigare lekfälgar. Några med vanligare dimension så lekdäck inte blir så dyrt
Sen har jag även beställt roligheter! Först ett par huvdämpare. Stör mig på att pinnen till huven är så sjukt kort
Så beställde ett gasdämpskitt så slipper man pinnen
HKS dual replica avgas
:
Ska ta bort mittljuddämparna och ersätta med en X-pipe!
Samt D2 coilovers, här ska sänkas!
:
Kommer dock inte förren typ mars
Det var allt för nu, blir nog inga stora inköp på ett tag
Men updates ska det bli!
See Ya!