Kapade ur hela buren då främre delen ska byggas ny då takluckan har blivit bortplockad. Främre delen beställd å hoppas den kommer i veckan Under tiden har jag byggt om bakre delen lite.
Här är bakre delen på plats igen
Tänkte visa en bild på hur jag byggt med sidepipen. Ljuddämparlåda sen rör ut till skärmen
Började även på brandväggen lite, återkommer med bilder osv på den när de börjar likna något /W
Har inte hänt allt för mycket senaste dagarna. men idag fick jag hem främre delen av buren så imorgon ska den börjas att bygga
Tänkte visa en bild på nya luftintaget till kylaren . Detta kommer sänkas ner i taket och 3st 4tums muffar ska svetsas på för att fästa slangarna Hoppas de räcker till
Dåligt med kommentarer här nu. Vad tycker ni? Ideer? Någon man ska ändra på eller göra annorlund. Kom med förslag.. /W
Har inte hänt allt för mycket senaste dagarna. men idag fick jag hem främre delen av buren så imorgon ska den börjas att bygga
Tänkte visa en bild på nya luftintaget till kylaren . Detta kommer sänkas ner i taket och 3st 4tums muffar ska svetsas på för att fästa slangarna Hoppas de räcker till
Har fortsatt mer bur bygget lite grann, ett ynka stag kvar + lite helsvetsning sen är den klar
Passade även på att röjja lite i garaget bland alla bra att ha lådor å mycke blev slängt då man har samlat på sig för mycket Bild på S2an när han bara står å myser