Hej!
Jag hade tänkt köpa mig en helt egen bil, även min första bil här i livet. Jag har läst på en jävla massa om olika bilar men är inte så duktig på bilar så jag förstår inte mycket mer än "nm, 0-100 på 6,5 sec, toppfart" så då kanske ni förstår jag jag rent ut sagt suger på bilar.
Jag har tänkt mig en bil som accelererar snabbt, ser bra ut, gärna en som sticker ut ur mängden. Toppfarten skiter jag fullständigt i för jag hade inte tänkt att köra 250 på notorvägen utan det är bara accelerationen jag har tänkt mig. Bilen får också högst kosta 80 000!
Dem bilarna jag har läst om är då Saab 9-3 Aero, Volvo T5 och BMW 330i. Jag tycker om Saaben då utseendet är jävligt häftigt, speciellt fronten. Volvon gillar jag då den har en galet snygg växelspaken
http://www1.garaget.org/archive/39/3840 … 630878.jpg samt att den är snygg utvändigt! BMWn vet jag dock inte mycket om, tycker den är riktigt fin, 231hk + bakhjulsdrivet är inte helt fel.
Jag har ingen större användning av combi så inga combis tack! Allt annat tar jag emot med öppen famn! Om ni har provkört alla dessa 3 eller bara 1 utav dem säg gärna hur dom var. Nämn gärna för- och nackdelar med framhjulsdrivet och bakhjulsdrivet. Jag hade även tänk chippa den ev trimma (vad det nu är föe skillnad) så då kan ni skriva vilken som oftast håller bäst för lite hårdare körning
Det kan gärna vara mer än BMW, Saab och Volvo, jag är som sagt öppna till alla förslag