Turen fortsätter:/ han som ska renovera lådan ringde förut och sa att det saknas grejer i lådan och att den är helt slut:/ så är det någon som vet något företag som säljer nya lådor i Sverige? Till rätt pris
Turen fortsätter:/ han som ska renovera lådan ringde förut och sa att det saknas grejer i lådan och att den är helt slut:/ så är det någon som vet något företag som säljer nya lådor i Sverige? Till rätt pris
Du kan alltid kolla med Christer på Autorep 0910-18654
Du kan alltid kolla med Christer på Autorep 0910-18654
Han brukar alltid ha något på lager.
Ja han läste jag något om på nätet ska testa att ringa honom:-)
Va säger man...... Få inte ha så mkt marmelad på mackorna..... Jävla otur..men snart vänder det, :-)
Jävla skitbil!men nu är allt snart nytt då borde det funka:-) Längtar lite till första provturen och få se hur den går. Bilen har träffat sin överman jag ger aldrig upp:)
Bara d roliga kvar nu;-) tejpa skarvarna om du inte gjort d redan . Är motorn som du vill nu? Provstartat???
jag har varigt och köpt tejp så nu är det bara att börja!! Jag har inte provstartat än för jag beställde en ny svängningsdämpare men det var lite leveranstid so får den nog nästa vecka. Hoppas att alla grejer ska lira gått ihop , knappade in all data i ett program och det skulle tala om hk, om det nu stämmer skulle det vara typ 532hk men vem vet!
Tack! Det är svårt att få allt bra första gången men nu fick jag chansen att ändra lite! Tror nog att du kommer vilja ändra några grejer när du är klar
Tack! Det är svårt att få allt bra första gången men nu fick jag chansen att ändra lite! Tror nog att du kommer vilja ändra några grejer när du är klar
Grymt projekt! Synd på allt krångel bara men får hoppas de vänder nu Chevelle är min absoluta drömbil, dock 66-67an måste bara hitta en lämplig att köpa! Kör hårt!