3030
Sök

Bestulen på allt.

9 108 Inlägg
2 juli 2006
fan vad trist, lider med dig!

314 Inlägg
2 juli 2006
Om du nu vet till 99% vem det e så hade jag samlat ihop ett gäng och bankat skiten ur honom/dom... Du kan vänta sjukt länge på polisen.. sen får dom typ böter eller nåt sånt... Dom borde få sig en jävla läxa....

Ta lagen i egna händer.... smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
2 juli 2006
Jag tror att personen som gjorde detta kommer att få ett mindre helvete pg.a att du bor i ett litet samhälle.. Ryktet sprider sig fort och sanningen kommer alltid fram förr eller senare.

Hoppas du får tillbaka din grejer, Jag fattar inte varför inte vissa personer lämnar andras saker ifred.

Mvh. Ena

Administratör
2 978 Inlägg
2 juli 2006
Piffsen skrev:
Om du nu vet till 99% vem det e så hade jag samlat ihop ett gäng och bankat skiten ur honom/dom... Du kan vänta sjukt länge på polisen.. sen får dom typ böter eller nåt sånt... Dom borde få sig en jävla läxa....

Ta lagen i egna händer.... smile

Och vad jag vet är det olagligt att uppmana till brott så undvik att göra det här på forumet.

En kopp av den svarta såsen...

8 156 Inlägg
2 juli 2006
Om du nu är ganska så säker på vem som tagit dina grejer, varför inte ringa upp honom?
Jag skulle fråga honom om han kunde hålla utkik efter grejorna och säga att polisen har säkrat vissa spår. Skrämma upp honom lite. Om du sen nämner att du utfäst en belöning så kanske han "hittar" grejorna...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

-:Player in the street:-
234 Inlägg
2 juli 2006
lider me dej vet precis hur de e ....läsmitt inlägg

länk:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=6196

hoppas allt löser sej för dej...
ha DE GOTT
Senast redigerat av Lekberg (2 juli 2006)

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

Old School Ford
600 Inlägg
2 juli 2006
Lekberg skrev:
lider me dej vet precis hur de e ....läsmitt inlägg

länk:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=6196

hoppas allt löser sej för dej...
ha DE GOTT

lägg aldrig ut reg.nummer. kollar man på din sida lekberg så ser man regnummer direkt.

lätt att kolla upp och sen bara åka och hämta saker hmm

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Security Manager
6 Inlägg
2 juli 2006
Som medlemmar i EU sa varfor inte forsakra era bilar, lastilar, motorcyklar eller annat fordon i ett forsakringsbolag inom EU?

Killing Is Easy, Living Is Hard...
Hummer H2 KICKS ASS!
:D

88 Inlägg
2 juli 2006
va ni änn gör ta alldrig lagen i egna händer det gjorde jag när en kille gjorde inbrott i min bil, så nu sitter jag här med: 50000:- i skadestånd, 180 tim samällstjänst, 3 års villkårligt, 1 års övervakning och varning på körkortet, men han gjör nog inte inbrott i fler bilar tror jag!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
2 juli 2006
Trådstartare
Angående mina saker så vet både jag och polisen om vem som tog dom och vem som har dom.. Han som tog dom har åkt dit massvis med gånger nu på sistonde och han ska snart åtalas.. Han riskerar att få upp till 3 års fängelse.. smile Han som har mina saker har inte vågat att visa sig ute sedan dom försvann.. Han håller till i andra städer nu.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

180 Inlägg
2 juli 2006
Rapid skrev:
va ni änn gör ta alldrig lagen i egna händer det gjorde jag när en kille gjorde inbrott i min bil, så nu sitter jag här med: 50000:- i skadestånd, 180 tim samällstjänst, 3 års villkårligt, 1 års övervakning och varning på körkortet, men han gjör nog inte inbrott i fler bilar tror jag!

vafan gjorde du med honom?? yikes

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

1 723 Inlägg
3 juli 2006
Irriterande sånt här. Det kan räcka med att man berättar om sin nya stereo för "fel" kompis så är det kört.

Det är ju dumt att spöa nån för ett inbrott när man själv åker på skiten, men ibland vill man fan göra det. Och då rejält.

Sök