försent just nu då lagen kom 1 januari att alla skylar har (E) märket på så blir att trycka fejk skyltar sen
fan va surt... ja du kan ju klart beställa fakeskyltar
Jo jag har haft det i huvet länge men inte kommit till skott, men blir nog bra sen ändå
haha, jag gick också runt och tänkte på de sen i oktober eller om de till och med va ännu tidigare, men han slänga iväg en beställning den 28:e december
fan va surt... ja du kan ju klart beställa fakeskyltar
Jo jag har haft det i huvet länge men inte kommit till skott, men blir nog bra sen ändå
haha, jag gick också runt och tänkte på de sen i oktober eller om de till och med va ännu tidigare, men han slänga iväg en beställning den 28:e december
Jo vissa har tur eller rättare sagt gör det dom tänker
Nu börjar jag få ihop ett par paket, så nu är det snart dags att börja skruva men får vänta tills det blir lite varmare så man kan åka till garaget och göra sig av med lite paket
Dom paketen som kom idag var min frontläpp och drivknutsdamasker och en bredbandslamda.
Så ser den ut när den lyser
Min läpp trot eller ej
Så här ser det ut ungefär med läppen på, assnyggt i mitt tycke.
Vet dock inte varför bilderna blev sneda, hare gött
Senast redigerat av T-Airaksinen (29 januari 2014)
Kul att du foilera bilen själv Är det svårt och hur mycket går åt ungefär ?
Ska inte ta åt mig all ära det var förra ägaren som folierade den så den blev halvklar sen fprtsatte jag , ja svårt och svårt jag det är väl lite bökigt, 20m gick ungefär åt till min bil
Beställde du den läppen från staterna eller har du hittat den i Sverige? Jag har sett att den finns på ebay.cu.uk nämligen och är lite småsugen själv.. Även om den borde gå hitta i Sverige med (Är ju bara en tätningslist till garageportar med dubbelhäftande tejp egentligen)
Du kan inte ta någon profilbild på den? Och nått ungefärligt mått också? Vill ogärna handla hem saker från utlandet om det inte blir "rätt"
Beställde du den läppen från staterna eller har du hittat den i Sverige? Jag har sett att den finns på ebay.cu.uk nämligen och är lite småsugen själv.. Även om den borde gå hitta i Sverige med (Är ju bara en tätningslist till garageportar med dubbelhäftande tejp egentligen)
Du kan inte ta någon profilbild på den? Och nått ungefärligt mått också? Vill ogärna handla hem saker från utlandet om det inte blir "rätt"
Vetinte om den finns i Sverige men jag beställer nästan allt från Ebay då allt är mycket billigare än i Sverige rent ekonomiskt inget annat, jo det är någon typ tätnings list ungefär, kommer kanske bild senare hur det ser ut med den på om jag får tid och ork
Sitter här och letar efter en s4 bakstöt men hittar ingen till ett vettigt pris, så photoshopa lite hur det skulle se ut, blir nog att göra om orginalbakstöten såhär ist, Innan:
Tycker det skulle bli väldigt snyggt, är det någon som är duktig här på photoshop och kan fixa sidokjolarna i samma färg som bilen ?
Senast redigerat av T-Airaksinen (3 februari 2014)