Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Nu kommer det en stor uppdatering på vad som hänt ända sen i lördags
Fixa alla kablar som var av och satt dit dörrsidorna då dom låg i baksätet vid köp. Nu är den på, nu ska bara listen lackas och sätas på. mattsvart och fin ser ut som nytt fast bättre Gick även lös med brorsan och gav oss på att foliera bakstöten och efter fyra timmar så satt den på plats folierad
Idag på morgonen så gick jag ut och kollade vad som behövdes göras för att få s4 fronten att passa så fick plocka bort krockdämparna eller vad fan dom är bra till så nu är den vikt trimmad och även s4 fronten passar efter att jag testat allt så började jag snygga till den för foliering spacka igen regskyltshålet då det ska på en liten skylt Klar för foliering Medans lacken torka mellan gångerna så folierade jag listen på taket efter In med tips och trix nu och var inte här som döda sillar och släng ur er det som kommer upp i era huven
var i garaget en snabbis idag igen tog bort plastbiten under skylten. tyckte det ser bättre ut började även riva bort nummerskylltsbelysningen för att kolla varför dom ej lyser. Rostiga kablar som är av överallt. Tittade fram kablar som var av tamefan överallt, förstår inte ens att bilen gick av huvetaget så mycket kablar som jag hittat av överallt. satt i 6000k led i så det ser lite mysigare ut