Gjort ett litet ryck i helgen och bogsera bilen till garaget så man kunde börja skruva lite så jag rev ner lådan för att kopplingen ska bytas till lite värre grejer
lådan nere
den var så äcklig så kasta in den i bilen och åkte och tvätta av den blev lite bättre och roligare att hålla på med har även köpt en avskärmning från bsr också Och var även tvungen till att testa garages kompisens fälgar, blir nå liknade någongång närplånboken är större
Såg nu att du knappt har någon sidolist, bara en linje eller hur jag ska förklara det Har du gjort det själv? sjukt snyggt iaf till skillnad från orginal
Såg nu att du knappt har någon sidolist, bara en linje eller hur jag ska förklara det Har du gjort det själv? sjukt snyggt iaf till skillnad från orginal
Nä har inga sidokjolar om det är de du menar, bara några svarta lister på därrarna som jag folierade. Vill dock ha s4 sidokjolar så är problemet löst
Nä har inga sidokjolar om det är de du menar, bara några svarta lister på därrarna som jag folierade. Vill dock ha s4 sidokjolar så är problemet löst
tror han mena dörrlisterna som sitter på mitten av dörren, dem som är borttagna på din bil
tror han mena dörrlisterna som sitter på mitten av dörren, dem som är borttagna på din bil
Jasså ja dom är borttagna
Jaha ok märkte detta senare haha! blir nog kanske att göra det då Jag har en s4 med originalsidkjolar och ska byta, men än så länge funderar jag på att behålla dem i fall att Men funderar jag på att sälja dem kan jag höra av mig till dig
Jasså ja dom är borttagna
Jaha ok märkte detta senare haha! blir nog kanske att göra det då Jag har en s4 med originalsidkjolar och ska byta, men än så länge funderar jag på att behålla dem i fall att Men funderar jag på att sälja dem kan jag höra av mig till dig
Ja det tycker jag verkligen du ska göra, jag köper den av dig direkt då!
Händer inte mycket då jag väntar på att få allt och lira, och sitter även och väntar på lamell så man kan färdigställa kopplingsbytet som förhoppningsvis händer i helgen!! Vill få ut den på gatan nu
Tjaa, nu när allt har strulat i kopplingsbytet med grejer som vägrade komma och så, så istället för att vänta så bytte jag till mig ett par facelift oneblock lycktor som är omgjorda till ett par "usa lycktor" som passar bilen väldigt bra. menmen ska nog nu bygga ihop bilen då jag fått alla delar till kopplingen. här är iaf lite bilder på vad jag gjorde med lyckorna här är dom
dom var väldigt slitna med stenskott och helvete så våtslipa dom direkt, vetinte vad telefonen håller på med men den måste ha tagit bort bilderna på slut resultatet, dom vart som nya iaf efter en omgång med 1000 papper -1200-2000 sen en polering Ska försöka ta bild någon dag så får ni se hur dom vart
hade jag var tdu så skulle jag hellre klarlackat lyktorna , blir mycket bättre resultat, sen kan du även hälla i en skvätt svart färg i klarlacken så det tonar ner lite