VW Bubbla Custom. Ljudbygge, utseende och uppfräschning
Mitt projekt inför sommaren 2014. Kommer att fräscha upp den så gott jag kan. sen blir det lite ljudbygge ;) . . Kommer att ladda upp massa bilder och filmer
Håller på fixa dekaler till bubblan. ska bara klura på färg,storlek och placering
Väntar även på att däckverkstan ska lyckas kränga på mina lågprofilsdäck. Har köpt 165/45-15". Men dom har bekymmer med att få fast dom på plåtfälgarna då dom är smala och har höga kanter invändigt Men hoppas på det bästa
13/5-2014
Kvittohögen.... har blivit en del och kommer garanterat att bli mer
Guldfärgade modularfälgar är grovt feta. byt inte färg på dem. passar grymt bra på din bil
innan jag satte dit dom så var jag skeptisk, men när dom väl satt där tyckte jag också att det passade rätt bra. Kanske blir att behålla det guld och bara prova photoshoppa annan färg och se om det blir bra
Monterat dit 3 av fälgarna nu. Väntar på ett nytt däck till 4:e fälgen som jag hoppas kommer nu till veckan.
Passade samtidigt på att felsöka varför styrningen går så extremt trögt. Och det verkar vara en av dom nya spindellederna som tjorvar. (Hade tyvärr redan hunnit köpa och byta styrväxeln innan jag kollade övriga framvagnen) Så hoppas även på att få hem den nya leden i veckan
Måste även berömma Dalhems.se för riktigt riktigt RIKTIGT bra kundservice