Fick för några veckor sen tag på ett kallgarage 1,7 mil härifrån kostar 1500 fram tills maj.. nu är jag nyfiken på vad garageplats brukar ligga på för pris? vad ger du? När brukar man ställa av bilen? Kompisarna har redan ställt av sina stylade bilar åh jag Borde ha gjort det.. men ska besikta bilen nu till veckan å först nästa helg får jag vinterbilen så då blir det väl att vi ställer av den denna veckan.. hur har ni gjort? *nyfiken*
Gratis för det ingick liksom i husköpet. Min Opel har ca 50 kvm för sig själv. Det är inte uppvärmt när jag inte mekar pga uttorkande bussningar osv. Men torrt....
Jag skulle ha betalat 500kr för ett kallgarage me ca5 grader men hade turen att komma in i en lada som det inte vart några djur i på ca15år så det är fint iordning ca 7grader.Han som har den platsen ville åka med mig i bilen tillsommaren så jag får ha den där gratis i vinter..
Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Betalar 1750:- + El för värme och lyse delat på 5 pers. Med vatten, toa, fikarum och två pelarlyft. Ända nakdelen är 2 mil ditt så det gäller att ha med sig vad man ska annars blir det ett jäkla flängande fram å tillbaka
vet inte vad en får betala, står hemma hos morsan o hennes gubbe i ett stoooort lastbilsgarage, med värme o alla verktyg en kan tänkas behöva. Ställde av den i början av denna månaden
Jag fick leta som en dåre i sista sekund .. Två första samtalen ville ha 1.250:-/mån och den andra 1.000:-. Det slutade med att jag tog ett garage för 750:-/mån. Helt klart dyrt men det var ganska bråttom och stötte bara på sjuka priser .. 750:-/mån vart det billigaste .. om man bortser från alla polare som ville hyra ut till mig till en billigare peng efteråt .. men kontrakt var redan fixat så ingen återvändo.
Jag ställde in bilen för 2 veckor sedan .. den fick genomlida lite snö här nere men som tur ingen salt!! Skall hämta ut den på onsdag kväll. Skall iväg och besikta den på torsdag sen får den hänga med på julbord och till jobb och sen tillbaka till garaget för vintervila på fredag.