Tuff bil! Den visar att det ofta finns potential även i modeller som de flesta nog mest ser som "tråkiga gubbilar". (Inget illa ment, men det är nog inte många som blir upphetsade över en 80 B2 i vanliga fall, och du knäpper dem verkligen på näsan.)
Tuff bil! Den visar att det ofta finns potential även i modeller som de flesta nog mest ser som "tråkiga gubbilar". (Inget illa ment, men det är nog inte många som blir upphetsade över en 80 B2 i vanliga fall, och du knäpper dem verkligen på näsan.)
Nä original framhjulsdriven b2 är ju inte speciellt hårresande. Men med lite förbättringar blir det skillnad. Kul att du gillart. Hoppas på ett bra slutresultat iaf.
Är nästan säker på att PPF har ett sådan kit liggandes, som de hjälpte någon lök att ta hem - men som sedan aldrig blev hämtat. Ring och fråga efter Bäckis!
Det blir riktigt cleant :-) ska du köra med selinojder eller elstyrning via larmet? ska du ha liknande öppning på bakluckan som jag har på den röda GTE:n?
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Det blir riktigt cleant :-) ska du köra med selinojder eller elstyrning via larmet? ska du ha liknande öppning på bakluckan som jag har på den röda GTE:n?
Solenoider blidde det! Till skuffen har jag gjort min egen öppning utifrån!! Blir krångligt att få dit en solenoid på gamla luckan. Finns liksom ingen plats
Nu har jag fler bilder på bagageöppnar installationen. vart ska jag maila dom?