Tiden rullar på och en vecka till har tyvärr gått snabbt så något kopplingsbyte har ännu inte blivit gjort.. velar lite fram och tillbaka vad fasiken vi ska välja för kopplingar. Pratas om att blanda lite 850, V70R m.m för att få ihop en stabil koppling medan de samtidigt finns färdiga kit men dom kostar en smärre summa pengar.. samtidigt som de även talas om att en ny originalkoppling ska palla med effekten då den hållt på vissa bilar i England och en i Sverige bland annat.. vi får se
Men dagarna rullar inte förbi utan att man ändå kör bilen för de går ju så länge man inte maxxar !
Så igår var jag och polarna på bilträffen som anordnades i Borås ! Saaablar vad folk och vad bra de va ! Många fina bilar !
En dröm på sistone har varit att en dag få äga en GT-R.. igår kom jag iallafall lite närmre den drömmen då en vän köpt en GT-R som jag fick att komma till Borås.. och jag fick mig en torrkörare iallafall !
Drööööömbil ! Wow ! Ta gärna en titt på hans bil !
http://www.garaget.org/?car=356617Nästa gång ska vi ta en provtur.. vi körde på rätt hårt till Göteborg under natten och jag hängde väl på
Men men..
Har haft ett kit med dioder och dekaler liggande hemma rätt länge nu och idag skulle vi egentligen bara fått på lite dekaler men när vi va klara med det så.. äsch va fan vi kör fullt ut och vipps nu sitter de dioder överallt förutom i interiörbelysningen !!!
Simon är lite mer stadig på handen och överjävliga än en annan så dekaljobbet blev hans
Ta-da.. sponsorer är väl bra att ha
Sen körde vi på resten !
Pos och dimljus
Speglarna
Reg.skylt
Även backlyset fick sig samma typ av diod som jag hade i V50:n som ger ett sjujäkla bra lyse !
Sen fick jag mig en sponsor under kvällen som kommer stå för tvätt och rekondplats. Var väl där vi va idag och pillade ioförsig !
Mer info om de lite längre fram !
Nu är de som sagt bara lite dioder till interiören som fattas ! Sen ska de i xenon i helljuset med så kommer jag va helnöjd på ljusfronten !
Tror nog jag fått med allt som hänt på sistone !
Vill avsluta med ett stoooooooooooooort jäkla TACK till Simon för all hjälp man får för jämnan ! Du är en klippa !
Tack även till Jonas för sällskapet och.. ja de du och din far kommer ställa upp med framöver !
Godnatt !