Tjena.
Letat ett tag efter en honda civic eg5 "svart" så äntligen dök denna Civic upp! så sänkte slår till direkt.
Där är som sagt lite kaross arbete på henne för att få henne fin igen, samt lacken är inte sitt bästa skick, blev lite bättre efter polering. Men dock inte nöjd så blir väll omlackering vid senare tillfälle! men fick den billigt så känns som det är värt att lägga ner tid och kärlek på henne- har endå inget fruntimmer, så har mer tid och kärlek för min honda
"the power of dream" (Y)
Honda civic eg5 92 årsmodell.
satt redan lite godis på den när jag var och hämta den!
kommer mer sen efter hand som pengar tillåter och när tid tillåter
Lite nytt som är införskaffat..
*Focus Extraktor grenrör 4-2-1
*Rs type Decat
*Focus catbacksystem
*JDM ambercornor
*JDM Black crystal strålkastare
*Spoon Läpp
*Spoon duckbill vinge "kolfiber"
*Sabelt 6 punktsbälte
*xenon 6000k "canbus"
*SP-SRI
*BT xl sportluftfilter
*Megan Racing - Rear strut bar
*Megan Racing - Coils sleevs
*Momo drift Ratt
*Cobra sportstolar
*Rota Grid Racing
kommer komma en del! Ska försöka hinna med att uppdatera varje gång något nytt inhandlat eller gjort på bilen
Det som ska fixas vid nu i vinter är rost i golv samt vänster tröskel ska bytas ut!
Här är bild på motorn samt extraktor grenröret, här ska snygga's till
Samma dag som jag hämta hem den! så var det upp direkt på lyften och kolla hur det såg ut under efter rost eller dyl
det såg rätt så bra ut så blir en hel tektyl på det hela
plockade ur inredningen på bilen samma dag som bilen kom hem! blir en multitvätt till sen får det lackerat helt svart och måla dit japanska krigs flaggan
fick fan hålla på en halv dag för att plocka ur asfalts mattor "sjukt jävla drygt"
Det var allt för nu! inväntar lovor så jag kan fortsätta
Snart julafton ju
så får se vad tomten har att komma med