Efter en slapp helg hemma hos tjejen! så vart det återigen ner till garaget i eftermiddags! för att fortsätta med hondan, i dag blev det att fixa i förar stolen. Fick även på dem nya JDM strålkastarna och fick även spacklat till fronten på lite små skador, även hålen till spolarmunstyckena! Så nu är där inte alls mycket kvar nu! fronten ska målas en gång till innan jag kan sätta på den, det ska bli klart för montering i moron då åker även spoon läppen på om jag får rätt på fästena Strålkastarna monterade! Sjukt snygga, gillar dem skarpt
Spacklade igen Hålen till spolarstyckena, och la igen lite ojämnheter
Slipa slipa återigen slipa! "hatar att slipa" men gött när det blir resultat haha..
maskera
Efter lite mer slipning så la vi på Plast primern!
Första lagret på mycket finare nu än när jag fick hem den hehe!
Glömde lägga upp bilden när jag försökte passa in spoon läppen! men blir inte klok på en sak! fick med stag till läppen men när man monterar dem i fästen under i stöten, och på sidorna.. När man lyfter sedan på stöten så trillar läppen ner en bit så där blir mellanrum i mitten så säga! Någon som har haft något liknade problem ? tacksam för svar
Vänster stol monterad nu! en polare kom ut och hjälpe mig så vi fick rätt på skenorna
även Drift ratten är monterad!
båda stolarna !
Bakifrån blev bra tycker jag!
Sista bilden för i kväll! Klistermärke på StanceHolic!
Det var allt för i dag/kväll! hade jag bara fått tummarna ur Röven i tid i förmidags! så hade fronten varit färdig för montering i kväll. men var lite annat som dök upp en del grejor som jag behövde köpa till bilen. Nåja kom en bra bit endå, så det är inte så mycket kvar nu. Det är att smörja upp bromsarna, montera fronten, Fixa ny postions lampor, fixa reg belysning. sen är det besiktningen ! ÄNTlIGEN! på onsdag ska jag försöka besiktiga den, om jag inte får mycket jobb så! cash går förre I am out ! <3