2800
Sök

Fastone.se , passa er

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
15 november 2006
sorry...

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Supraman
2 300 Inlägg
16 november 2006
Varför inte göra en svartalistan tråd här på forumet?
Bra att veta vilka företag som man inte ska vända sig till.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

10 287 Inlägg
16 november 2006
Väldigt känsligt......

Två personer kan ha helt olika uppfattning om en firma. Hur skall vi veta vem som har mest "rätt". Dessutom kan man som ägare av forumet (läs Chrizz) få problem med sin ISP när firmor vill stänga ner sidan för smutskastning.

Omdömen typ www.prisjakt.nu är en helt annan sak, men det tror jag inte vi kan införa här.

Trådar av typen "detta är MIN erfarenhet av företaget XXX" får vi nog hålla oss till och försöka låta bli att spåra ur dom (hur får man folk att inse att trådskaparen har rätt till sin åsikt men att den inte behöver sammanfalla med andra personera åkikter....)

Göran
Moderator

Stefan Varberg skrev:

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Supraman
2 300 Inlägg
16 november 2006
Sharky skrev:
Väldigt känsligt......

Två personer kan ha helt olika uppfattning om en firma. Hur skall vi veta vem som har mest "rätt". Dessutom kan man som ägare av forumet (läs Chrizz) få problem med sin ISP när firmor vill stänga ner sidan för smutskastning.

Omdömen typ www.prisjakt.nu är en helt annan sak, men det tror jag inte vi kan införa här.

Trådar av typen "detta är MIN erfarenhet av företaget XXX" får vi nog hålla oss till och försöka låta bli att spåra ur dom (hur får man folk att inse att trådskaparen har rätt till sin åsikt men att den inte behöver sammanfalla med andra personera åkikter....)

Göran
Moderator

Stefan Varberg skrev:

Sant, men man kan ju ta fram vissa kriterier för att ett företag ska hamna på denna lista.
Tror det skulle behövas, tycker att man hör varje dag om företag som behandlar sina kunder på ett dåligt sätt.
Ett så stort forum som har en sådan lista gör nog att företagen aktar sig från att hamna på den.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

68 Inlägg
19 november 2006
Får man fråga hur de har gått för dej Deamon?

I don´t care what people say, I just do it anyway

2 652 Inlägg
19 november 2006
undrar jag med ?

624 Inlägg
20 november 2006
Trådstartare
läget är fortfarande samma som innan
det kom en kille som känner honom och han säger att han ska köpa mina begagnade bromsar för 30000:- så han får väll köpa de ,men jag bad honom hälsa fastone att de får gärna sälja det till nån annan men de får komma och demontera skiten själva då det var Martin som monterade det . men jag har inte hört nåt mer sen dess det var förra veckan ,men jag vet var köparen jobbar nånstans

1 256 Inlägg
20 november 2006
deamon skrev:
det kom en kille som känner honom och han säger att han ska köpa mina begagnade bromsar för 30000:- så han får väll köpa de ,men jag bad honom hälsa fastone att de får gärna sälja det till nån annan men de får komma och demontera skiten själva då det var Martin som monterade det . men jag har inte hört nåt mer sen dess det var förra veckan ,men jag vet var köparen jobbar nånstans

Killen som kom är Jag och jag skall fortfarande ha grejerna

Måste bara klargöra för alla att anledningen till att jag vill ha just deamon's grejer är att det är hålborrade skivor både fram och bak och porsche-ok.

Vi diskuterade om att jag skulle komma och hämta grejerna här i forumet (se citat).
Jag åkte till banken, hämtade pengarna 29.000kr exakt (har kopia på kvittot från fastOne.se) men blev dock förvånad när jag kom dit, grejerna satt kvar på bilen och deamon ville inte skruva ner det..

deamon skrev:
du kan hämta grejerna de finns här och väntar om du nu menar det du skriver

Jag menar alltid vad jag skriver, varför sitta här o hitta på smile

Ivartfall, Vi pratade en stund och han ville att Martin på fastOne.se skulle komma dit och skruva ner grejerna för att Kaveh (deamon) inte ville chansa ifall något går sönder. Nu tror jag inte något skulle gå sönder för det är bara bromsar.

Jag har kontaktat Martin på fastOne.se och han har sagt till mig att han skall ta tag i det så fort det finns tid, och skulle det nu vara så att han inte hinner så får jag åka dit och ta med mig nån kunnig mekare som kan skruva ner det åt deamon så jag kan få mina grejer och han sina pengar..

fastOne.se och deamon's business vill jag inte lägga mig i.. och vill inte heller bli ovän med deamon

Jag har hellre vänner än ovänner på gatan!

Med Vänliga Hälsningar
Johan
Senast redigerat av Jonni (20 november 2006)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 november 2006
Ojj ojj, vilken härva. Hoppas det löser sig snart för alla!
Senast redigerat av Mäki (20 november 2006)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

LillNaisarn
20 november 2006
Tråkigt att läsa allt problem det tycks varit / är dör dig Deamon,
hoppas att det löser sig för alla inblandade

624 Inlägg
21 november 2006
Trådstartare
Jonni skrev:
deamon skrev:

Måste bara klargöra för alla att anledningen till att jag vill ha just deamon's grejer är att det är hålborrade skivor både fram och bak och porsche-ok.

Vi diskuterade om att jag skulle komma och hämta grejerna här i forumet (se citat).
Jag åkte till banken, hämtade pengarna 29.000kr exakt (har kopia på kvittot från fastOne.se) men blev dock förvånad när jag kom dit, grejerna satt kvar på bilen och deamon ville inte skruva ner det..

deamon skrev:

Ivartfall, Vi pratade en stund och han ville att Martin på fastOne.se skulle komma dit och skruva ner grejerna för att Kaveh (deamon) inte ville chansa ifall något går sönder. Nu tror jag inte något skulle gå sönder för det är bara bromsar.

Jag har kontaktat Martin på fastOne.se och han har sagt till mig att han skall ta tag i det så fort det finns tid, och skulle det nu vara så att han inte hinner så får jag åka dit och ta med mig nån kunnig mekare som kan skruva ner det åt deamon så jag kan få mina grejer och han sina pengar..

fastOne.se och deamon's business vill jag inte lägga mig i.. och vill inte heller bli ovän med deamon

Med Vänliga Hälsningar
Johan

Han har ingen tid ??
han gör ju inget annat
har han sålt en vara får han se till och komma och ordna upp det
eller e han rädd kansche?
dessutom så e han skyldig ytterligare 12000:- för ABS sensorer
och mina bromsar ska jag ha 30000:- för, inte 29000:-
du kan komma i veckan med nån och plocka ner de , men se till och inte skada nåt på min bil smile
sen fattar jag inte hur han tänker ,det e inte bromsarna jag e mest sur över utan det e sättet att han inte kommer när han säger att han ska komma och skickar andra hit som ska snacka för han ,hur fan tror han att han ska slingra sig när jag träffar på han på gatan eller på banan?
"har inte tid" skitsnack han vågar inte sätta sin fot här ,går och gömmer sig som en råtta ,,
nu e jag riktig sur ,,Ursäkta alla ni andra

Köttare
203 Inlägg
23 november 2006
Tråkigt med en sån härva... hoppas det löser sig för dig utan några problem! Vad har du för byggen annars på G Deamon?? Dina tidigare e ju inte fy skam :-)

624 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Jonni skrev:
deamon skrev:

deamon skrev:

Med Vänliga Hälsningar
Johan

hej johan
jag har väntat på dig i 2veckor nu vad händer ska du hämta bromsarna som du sa eller har du backat ur

624 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
bra då vet jag att du ska  ha de till 110%
vi ses snart hoppas jag

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 november 2006
Kaveh? heter inte du kevin ? väldigt OT tongue men men hoppas det löser sig för er båda.. tråkigt när de blir massa strul.

Bmw osv..

624 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
Jonni skrev:
Hej Kaveh,

Har ej backat ur! Väntar dock på hjälp för att kunna skruva ner det, då jag inte själv vågar göra det.. Hör av mig inom kort!

Mvh

Johan

så johan
du kan komma och hämta dina bromsar i veckan ska fixa nån som plockar ner de
eller så gör jag det själv ,
vilken dag kommer du och hämtar dina bromsar så jag kan ha bilen på liften och plocka loss hjulen

10 287 Inlägg
4 december 2006
Pst....Johan och Kaveh (Kevin?), använd pm för att skicka frågor mellan varandra istället för att fylla trådar.
Det blir väldigt svårlästa trådar annars.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

77 Inlägg
4 december 2006
Hur har det gott med denna soppan nu då?

Allt frid och fröjd nu eller?

PS: Du missar väl inte den nya sidan där all motorsport är samlad!
www.racecom.se

624 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
jag tror det johan har sagt att han ska ha den till 110% så vi får väll se om han håller sitt ord ,,har svårt o lita på folk nu för tiden.

77 Inlägg
4 december 2006
Kan förstå det efter all denna soppa..

Hoppas det löser sig i alla fall!

PS: Du missar väl inte den nya sidan där all motorsport är samlad!
www.racecom.se

Sök