4467
Sök

Tips på bra gps! Hoppas det blir rätt ställ för tråden nu

464 Inlägg
26 november 2013
Trådstartare
Funderar på skaffa gps och har tittat och vill väl gärna har garmin har jag inbillat mig. När jag läst lite recensioner om olika gps'er på netonnet så har det vart varma ord om dem men totala sågningar av samma gps så blir tveksam till å köpa.

Så nu undrar jag ni som har gps, handen på hjärtat funderar dem bra å vad skall jag köpa måste nödvändigtvis inte vara just garmin.

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
26 november 2013
Jag har en Garmin 2595LMT och jag är skitnöjd med den så när som på att den kräver en reset nån gång ibland.
Blåtand, europakartor, TMC, röststyrning, livstids kartuppdatering och okej batteritid. Hade köpt en med 7" skärm om inte batteritiden blivit lidande.

Garaget.org
Ditt dagcenter på nätet.

464 Inlägg
26 november 2013
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Jag har en Garmin 2595LMT och jag är skitnöjd med den så när som på att den kräver en reset nån gång ibland.
Blåtand, europakartor, TMC, röststyrning, livstids kartuppdatering och okej batteritid. Hade köpt en med 7" skärm om inte batteritiden blivit lidande.

Ok tack för info. men överlag så fungerar den fint då.

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
26 november 2013
lixer skrev:
Swedenrockers skrev:

Mmm, absolut.
Röststyrningen är finfin då man dels kan ha händerna på ratten och även om man är osäker på stavningen.
Har du möjlighet så tycker jag att du ska pröva den.
Kostar inte mycket heller, typ 1500:-

Garaget.org
Ditt dagcenter på nätet.

464 Inlägg
26 november 2013
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
lixer skrev:
Swedenrockers skrev:

Mmm, absolut.
Röststyrningen är finfin då man dels kan ha händerna på ratten och även om man är osäker på stavningen.
Har du möjlighet så tycker jag att du ska pröva den.
Kostar inte mycket heller, typ 1500:-

kanske får bli en då, skall åka ner te sthlm den 5 så tidig julklapp kanske, inte för att jag behöver den för just sthlm har hittat fram tidigare utan gps men alltid trevligt å ha.

464 Inlägg
29 november 2013
Trådstartare
http://www.netonnet.se/art/telefon/gpsn … 5544.5589/ såg denna med lite dyrare, är den värd dom extra hundralapparna tro? sen när jag skulle beställa, (tänkt vänta å beställa nu med hopp om svar), så fråga den om försäkring, är det av värt å teckna?
Senast redigerat av lixer (29 november 2013)

Sök