har inte lagt upp nåt på ett tag nu känner jag, det är la mest för att det inte hänt så mycket pga kylan, lite småjobbigt att meka hemma i garage på kvällarna nu när det är - grader ute...
Men lite har det faktiskt börja hända denna veckan

hade tidigare satt i röda dioder i mätarhuset men tyckte inte det såg så bra ut med rött så bytte ut dom mot blåa, ser mycket bättre ut tycker jag iaf. Sen är det kvar att sätta dioder i ecc:n med men det tar jag nån annan gång
Imorgon har jag lite turbomek på gång, så jag slänger upp lite bilder på helgen på vad jag gjort och hur det ser ut med blåa belysningen i bilen med
Sen är det en hel del större grejer på ingång till våren med.. blir att bygga om till coilovers fram och borra om tornet för lite camber, och jag har lyckats få tag på 960 bakvagn som är fabrikatny!! en aning glad för det kan jag säga:D
Och sist men inte minst så hämtar jag centrumvända 16" denna helgen med, så det blir att lägga lite smurfblå färg på dom och kränga på ett par däck, och jag vet inga stancefälgar det där men dom åker på än så längre bara! ser ju mkt bättre ut än originalfälgar
så det är ungefär vad som händer och kommer hända nu framöver med 940in

Uja att man är överlycklig nu!!