_Johannes skrev:
Läst igenom denna enormt konstiga tråd nu och börjar med att säga att du har INGEN som hällst uppfattning vad jdm eller stance är.
Du kommer aldrig att lyckas få detta stuk du strävar efter tyvärr för du har ingen aning vad det innebär.
Sen så finns det inget som heter JDM stuk, Jdm är bilar som är sålda i japan och inget annat, inte delar utan bara bilar sålda enbart i japan, som t ex toyota chaser.
Kan förstå ordet Japan inspirerat bygge som ett ord om man skulle vilja det men aldrig "JDM stuk"
Lägger man upp en tråd så bör du förstå och acceptera att det finns folk som inte gillar och det får du ta.
Gå gärna in och gnäll på min bil om det känns bättre.
Så kul att du vill dela med dig vad du vet och kan om mig, och hur jälva grym och bättre än alla andra du är på att veta vad jdm och stance, också jätte trevligt att få veta det

Men jag har bara en sak att säga till dig, om du nu har läst HELA tråden (också jätte trevligt att du gjort det) borde du fatta att jag skiter i och inte orkar lyssna på vad alla idioter som påstår kunna allt om jdm eller stance tycker om det jag gör, du är tyvärr an av dom mr. kan allt om jdm!
Din kommentar och dina påstående om vad jag gör,vet och kan är till ingen nytta och du visar bara hur dum du är som påstår veta allt och kunna bäst, vad är du ute efter egentligen? Vill visa upp dig och skryta om hur bäst du är? ett tips från mig då är att köra det framför några tjejer för på ett bilforum full av killar kommer du ingenstans med det....
Så spara på din egen och min tid nästa gång du vill komma ut med ett kungligt inlägg om hur mycket du kan och hur du vet vad vad alla andra vet och kan, för inte en jävel bryr sig! och din tanke om att jag ska gå in och hata på din nissan nu? Det kan du köra upp där det är mörkt, där föreslår jag dina nästa inläggstankar på denna forum hamnar också. För jag menar varför skulle jag kommentera på jdm kungens nissan om jag inte vet vad jdm är för nåt eller kan ett skit om det?
Har du fucking problem med tråden lägg dig inte i då? hur svårt kan det vara att fatta? gillar du inte något eller har problem med det, låt bli då vafan?!?! så enkelt är det men visa ska alltid kunna bäst och veta allt (som du) kan verkligen inte fatta det!