Ursäkta ifall jag verkar grinig nu.
Men jag blir bara så trött på folk ibland.
Visst att TS kanske har skrivit JDM Stuk etc etc spelar väl förfan ingen roll??
MÅste folk reta upp sig och bli så grymt surkukade för det?
Visst det kanske inte finns nått som heter Jdm stuk o ts inte vet vad stance är om han bara tänkt sig sänka bilen lite granna. Men har ni tänkt på att det finns lite orsaker till att man inte sänker fullt ut direkt, typ ekonomin?
Och varför bli så griniga för minsta lilla ? Herregud har ni pms eller?
Ska ni tjaffsa gör det privat istället för i tråden. Jag tycker det är roligt o följa denna tråd utan massa jävla tjaffs favan är ni små kärringar som har mens eller vad är det? Respektera killen som gör ett försök, har aldrig sett någon göra sitt egna stuk av jdm utan att bilen ska slicka asfalten och att däcken ska se misshandlade ut..
Sen vem som har vunnit vad o vet mest om jdm är ju skitsamma alla ska ju vara bäst på internet eller hur? Jag har tagit 40 os guld om ni ville veta och har vunnit alla rally vm... Blir bara trött på allt tjaffs här just nu kan ni lägga ner det och istället för att kasta skit så hjälp TS istället för en stor hög med bitterfitteskitsnack..
Ursäkta ordspråket och detta inlägg får tas bort men är så less på detta nu vill bara se hur det går för TS och hans bil. Vill se hur TS utvecklar detta projekt i SIN tackt..