johannes du är världens coolaste kille, du vet så mycket och är så väl påläst om jdm och stance....
WIKIPEDIA DOES THE MAGIC FOR YOU ASSÅ! men vissa har ett liv och har bättre saker för sig än att sitta på wikipedia och läsa om jdm för att sen kunna gå på garaget och skryta om hur grym man är på andras forum!
jag har inget emot att vem som helst eller du lägger dig i och tex kommer tycker namnet på tråden är fel, men då bör du göra det på ett fint sätt, men du är bara en uppmärksamhets hora det är vad du är, du har bett alla du tjafsat med att gå å kommentera på din bil, varför? joo uppmärksamhets hora heter det..... tycker bara du skämmer ut dig själv när du skriver att andra inte kan något och har överhuvudtaget ingen aning om vad dom gör, för hur in i helvete kan du veta det? jag påstår inte att jag vet allt men jag sitter iaf inte på wikipedia hela dagarna för att sen kunna skryta om hur grym jag är på andras forum, COOLT!
och Jag har skrivit minst 5 gånger vad jag menade med rubriken jdm/ stance stuk, om du hade läst igenom tråden hade du nog märkt det och om inte det så var jag tvungen att skriva det igen i inlägg ovan, varsågod och läs på

Mind your own buisness för detta är mitt bygge och du vet inte ett skit om vad jag kan eller inte kan, vad jag vet och inte vet och vad jag har rätt att göra med min bil och inte, detta är också mitt projekttråd så det är upp till mig att bestämma vad den ska heta, om det gör dig glad och får dig att försvinna från min tråd kan jag nämna den: Johannes är den coolaste i världen och kan allt om jdm och alla andra stuk! alla tjejer och killar ringer han på tel nr. ****************, deal?
har jag gjort det ena och det andra klart för dig nu?