Subaru Impreza! tänkte bygga om motorn samt skärmar och lite plast grejer
Eftersom vintern svek. så blir det ändrade planer målet blir att bygga en fet låg gatbil. Nu först är bygget av motorn igång, efter det blir det 9.5 tums 18 tums hjul runt om. Sen byggs karossen. Sen får det bli en ny lack i... Visa mer
Just nu har jag satt på colovers sen lackat fälgarna guld. men får snart ett nytt turbo hus td06 20g och ic bilen är redan trimmad så är bra grund att bygga på, men utseendet är tråkigt på den så kommer nog bredda bakskärmar och bakdörrarna sen framskärmarna så den blir lika bred som en wrc modell
Fälgarna lackade och med vinterdäcken på! Bc colovers monterat skulle behöva lite tips om någon vet var man kan hitta breddnings kitt ? annars plåtbreddas
Snart dags att montera i en td06l 20g motorn kommer plockas ut då det är massa knepiga lösningar ägaren innan haft för sej, Så blir nog ett lyft både utseende och effekt
Ja en tvätt gjorde mycket på min den var jävligt sunkig innan, oljig och smutsig, ja det gör mycket alla slangar ska bytas skruvar mm kul att höra, just nu väntar jag på Ic och spridare. men funderar på att skaffa en fälg så jag kan börja bredda
Tallifjant skrev:
okej:) Vore kul att renovera en motor och sätta i min subba. min börjar se och kännas lite seg tycker ja:/ Är riktigt spännande att följa din tråd!