Jäddra stiliga bilder.
MEN i mina ögon så klassar jag det här som årets F*ck up för min del. Allt gick åt pipsvängen å många bröt mot dom 4 regler som har lagts upp för träffen. Å ja ber så mycket om ursäkt till alla å speciellt Adam som skulle fotografera bilar att det inte gick att ordna på nya platsen. Å jag ber om ursäkt till alla som ville stå i finbils parkeringen inte fick stå i sån på det andra stället.
Å var ha ja lärt av detta??
Fortfarande nere så jag får krypa in i mitt lilla bo igen å slicka mina sår rejält först. För den gjord ont.
Efter som ALLA regler bröts av så många så har jag inget annat val än att säga att det här var sista träffen jag ordnade. Jag håller fast vid mitt ord.
Å andra sidan..när man kraschar så ska man ju int bara slå i knänen...man måst ju ner med hela nyllet i gruset så det blir en riktig krasch.
Fö fegis är ja int. Å ja håller fast vid mitt ord.
Å jag vet att folk va snabba å köra svenska mentaliteten å ville trycka ner en i dojjorna å säga att "å han skröt om sammarbetet med Hotrod showen.
Det här var mitt misstag. Bara jag som arrangera den här träffen. Enda Frank och Göran är att fråga mej om jag visste några euro/japs bilar som ville ställa upp på utställningen. Och det har jag ordnat åt dom. Sen att dom annonsera träffen efteråt på Radion var ju bara för att vara snäll mot mej för jag hjälpt dom.
Så dom har inget alls med denna träff att göra.
My fuck up alone.
Och ingen att skylla på. Fast jag å farbror polisen och Riksbyggen har en del att prata om på Måndag.
Så jag hoppas ni haft roligt på träffen och inte allt för mycket skada skedd. Ajökens.