En sak till. Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser.
En sak till. Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
En sak till. Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser.
Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte aktuellt vid tillfället.
Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren.. Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan 2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..
//Micke
If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte aktuellt vid tillfället.
Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren.. Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan 2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..
//Micke
Klockrent!!! Har handlat en del där.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte aktuellt vid tillfället.
Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren.. Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan 2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..
//Micke
Perfekt tack! Alla snackar om mycke små-fel.. Vad är dessa små fel då?
Ja lite urspårad vart tråden Tycker du bör kolla hjullagren fram de e nyligen bytt på min 16000mil men e lätt o byta, de e hela hubben du byter sitter me 4 bult. sen kolla att fyrhjulsdriften funkar på alla lägen när du vrider på vredet.finns en elmotor som kan balla ur. men ingen dyr sak,även den verkar va lätt o byta. annars e de inget mer än de vanliga grejerna som e på alla bilar. kamremsbyte behöver du inte tänka på me tanke på att de e kedja. tänk på att du ska ha en LTZ de flest på blocket ja sett är de,men finns även någon snikversion undvik den. o på insidan handsfacket sitter en skylt me utrustningslista kolla att koden G80 finns, då har du eatonlocker i bakaxeln. tror att de sitter på de flesta svensksålda Ltz.
Ja lite urspårad vart tråden Tycker du bör kolla hjullagren fram de e nyligen bytt på min 16000mil men e lätt o byta, de e hela hubben du byter sitter me 4 bult. sen kolla att fyrhjulsdriften funkar på alla lägen när du vrider på vredet.finns en elmotor som kan balla ur. men ingen dyr sak,även den verkar va lätt o byta. annars e de inget mer än de vanliga grejerna som e på alla bilar. kamremsbyte behöver du inte tänka på me tanke på att de e kedja. tänk på att du ska ha en LTZ de flest på blocket ja sett är de,men finns även någon snikversion undvik den. o på insidan handsfacket sitter en skylt me utrustningslista kolla att koden G80 finns, då har du eatonlocker i bakaxeln. tror att de sitter på de flesta svensksålda Ltz.