Bränslepump.
Det beror på vad du har för motor i bilen. Har du en förgasarmotor eller insprut?
Förgasarmotor har du bara en bensinpump. Den sitter framme på motorn och är mekanisk. Det är bara att köra på startmotorn tills bilen startar
Insprutningsmotor. Där har du en bränslepump som sitter mitt under bilen (precis som du säger). Den andra ligger i tanken. För att komma åt denna måste du demontera det svarta locket i baget och sedan lossa alla slangar till tanken, och sedan kan du skruva av en stor plastring som håller tankamanturen (där bensinpumpen sitter fast) på plats. Nu äntligen kan du ta upp bränslepumpen.
Detta kan vara rätt jobbigt och om det aldrig är gjort innan så lär du få mysa med en del rostiga slangklämmor och annat kul
Dock tror jag inte detta är ditt problem. Det är sällan den pumpen lägger av.
1. Jag hade kollat om bensinpumpen fungerar till 100%. Be någon hjälpa dig och lyssna om den låter
2. Låter den så hade jag lossat bensinslangen som sitter uppe i motorrummet och sedan kört på startmotorn. Det kan ta ett tag inna bensinen kommer, men den ska göra det
3. Det tredje och sista alternativet hade nog varit att hälla i mer bensin. Då jag själv körde soppatorsk en gång. Den startade inte föräns där var ca 20 liter i tanken. (Kan ha varit tur eller så krävs det så mycket soppa för att pumpen ska dra runt det)
Kanske kan det vara till någon hjälp om du kollar i min projekttråd
Hoppas du får ordning på det!
Mvh