Datum: den 11 april 2014 Tid: 19:00 Plats: Världens ände, Södra Dragongatan 1, Ystad.
Träffen har premiär för 2014 fredagen den 11 april klockan 19:00 och fortsätter sedan varje fredag under våren, sommaren och hösten kl 20:00.
Välkomna ! Premiären varar så länge det finns folk kvar under kvällen
Alla är välkomna, vi ses! För alla motorintresserade, men även icke motorintresserade är välkomna, för att lära känna nytt folk och titta på varandras projekt man har.
När ska träffen flyttas till ett bättre område istället för den där tråkiga rakan?
Den kommer inte att flyttas. Svårt hitta ett bättre ställe. Fint nere vid havet. Men tråkig raka håller jag inte med om, finns även parkeringsplatser vid idrottsplatsen med Smaksak
INFORMATION från Polis och hamnkontor: "Vägen världens ände" kommer att ha mindre möjligheter att parkera på detta året. Södra dragongatan kommer under fredag att vara ENKELRIKTAD! Det innebär att ALLA kör höger ner mot hamnen, runt och in mot världens ände. Vi önskar släppa fram och GE FÖRETRÄDE till alla som kommer av de båtar som kommer in under kvällen. Polisen kommer att finnas på plats under kvällen och förhoppningsvis hjälpa till i detta arbete så att i huvudsak LASTBILARNA kommer av och ur färjan på under 20min så att dom slipper böter. Tror och hoppas att alla hjälper till med att få trafiken flytande
Mina bilder kommer om några dagar så fort jag får tid över, läggs här på garaget med länk och Ystadträffen på Facebook, även på min hemsida www.FotografAndreas.se