2538
Sök

Vilken bil är grymmast att se i backspegeln?

Teddan
2 495 Inlägg
7 maj 2008
det absolut grymmaste vore ju en fiat 126 som närmar sig fort när man själv har en 290km/h hehehe

det vore brutalt

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Hemlig Agent
1 115 Inlägg
7 maj 2008
Martin 9-3 skrev:
Det som skulle vara mest skrämmande att se är ju min egen Saab i backspegeln för då är det troligen någon som stulit den och isåfall vadfan åker jag själv i då? big_smile

Backspeglarna på hojjen ser man aldrig någon i, alltid försvinner de rätt fort. smile

Annars så skiter jag i vad jag har bakom, oftast tycker jag man har fullt upp med att komma om de bromsklossarna framför. tongue

Håller med!!!

Fast en gång låg jag och drog på E6 mellan Malmö och Lund någonstans och så börjar det blinka så in i helvete i kupén!!!
Jag rös till i hela kroppen men när jag tittade i backspegeln så var det en Audi RS2 som närmade sig så jag vek in i högerfilen.

Jag hade ganska bra fart, han hade högre!!!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 maj 2008
En volvo 740, med 20 granar i backspegeln, och tejpade ögonlock..och fulla personer som hänger ut genom rutan, är rätt så grymt.

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 maj 2008
en monster truck är väll de grymmaste

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

terazzi
7 maj 2008
Alecci's R34 big_smile

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
7 maj 2008
min bil ser arg ut när man ser den i backspegeln,  wink roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Cruel
7 maj 2008
en evo x ser förjävligt arg ut direkt framifrån.

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2008
TheFinnishFlash skrev:
En volvo 740, med 20 granar i backspegeln, och tejpade ögonlock..och fulla personer som hänger ut genom rutan, är rätt så grymt.

det är inte grymt det är pinsamt och något otrevligt då man inte vet vad sånna där fulla luffare kastar ut ur bilen när dom har druckit ur

Markolainen
8 maj 2008
r-ted skrev:
TheFinnishFlash skrev:

det är inte grymt det är pinsamt och något otrevligt då man inte vet vad sånna där fulla luffare kastar ut ur bilen när dom har druckit ur

Det där håller jag med om till 100%.
Är extremt obehagligt att åka jämsides med vissa bilar när de sitter där snorfulla och viftar med flaskorna.

166 Inlägg
8 maj 2008
De gånger man helt plötsligt tänds ett par blå ljus bakom än, efter att man har kört för fort är fan hemskt.

ElectroRaggare
885 Inlägg
8 maj 2008
min bil är grym att se i backspegeln. tyvärr stannar den åxå där då jag inte har råd att köra fortare än 90 big_smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2008
NxV skrev:
min bil är grym att se i backspegeln. tyvärr stannar den åxå där då jag inte har råd att köra fortare än 90 big_smile

har man ens råd att ligga i 90 med en 454ss tongue

SLK
610 Inlägg
8 maj 2008
En arg BMW av nyare modell, ex nya 5-serien smile

PS. Ser du min bil i backspegel var vänlig flytta på dig! smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 maj 2008
Markolainen skrev:
r-ted skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Det där håller jag med om till 100%.
Är extremt obehagligt att åka jämsides med vissa bilar när de sitter där snorfulla och viftar med flaskorna.

Inte kul att hamna bakom en sån heller. Man kan ju få allt möjligt kastat på sin bil. hmm
Fick en ölburk som kraschade ett extraljus engång. Men då var det tack och lov en äldre, liet förfriskad herre som hade kastat den. Fick 500 utan tjafs. hade det varit en yngre förmga "öööh skyll dig själg..."

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

ElectroRaggare
885 Inlägg
8 maj 2008
r-ted skrev:
NxV skrev:

Det går, men det är inget man gör på en daglig basis big_smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

1 171 Inlägg
8 maj 2008
NxV skrev:
r-ted skrev:
NxV skrev:

Det går, men det är inget man gör på en daglig basis big_smile

Går det inte att sätta i en låda med lockup i den där bilen. Verkar ju helt vansinnigt att ligga och pumpa runt olja i 90+ utan lockup.

Min V8 drar runt litern i 130km/h.smile Rätt ok måste jag säga för en 250hästars motor.

320 Inlägg
8 maj 2008
vem fan vet tongue

det är hur bilen närmar sig man bör se upp med;)

en svart bad-ass Charger 68a  med världens grinande grill skulle ge mig kallsvettningar.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 maj 2008
alminjo skrev:
En arg BMW av nyare modell, ex nya 5-serien smile

PS. Ser du min bil i backspegel var vänlig flytta på dig! smile

Dom e snygga, det håller jag med om. Gillar dom orange dioderna på sidan fram.. big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
8 maj 2008
En E30 M3 som ser riktigt arg ut när de börjar mörkna wink

Sök