Det som skulle vara mest skrämmande att se är ju min egen Saab i backspegeln för då är det troligen någon som stulit den och isåfall vadfan åker jag själv i då?
Backspeglarna på hojjen ser man aldrig någon i, alltid försvinner de rätt fort.
Annars så skiter jag i vad jag har bakom, oftast tycker jag man har fullt upp med att komma om de bromsklossarna framför.
Håller med!!!
Fast en gång låg jag och drog på E6 mellan Malmö och Lund någonstans och så börjar det blinka så in i helvete i kupén!!! Jag rös till i hela kroppen men när jag tittade i backspegeln så var det en Audi RS2 som närmade sig så jag vek in i högerfilen.
En volvo 740, med 20 granar i backspegeln, och tejpade ögonlock..och fulla personer som hänger ut genom rutan, är rätt så grymt.
det är inte grymt det är pinsamt och något otrevligt då man inte vet vad sånna där fulla luffare kastar ut ur bilen när dom har druckit ur
Det där håller jag med om till 100%. Är extremt obehagligt att åka jämsides med vissa bilar när de sitter där snorfulla och viftar med flaskorna.
Inte kul att hamna bakom en sån heller. Man kan ju få allt möjligt kastat på sin bil. Fick en ölburk som kraschade ett extraljus engång. Men då var det tack och lov en äldre, liet förfriskad herre som hade kastat den. Fick 500 utan tjafs. hade det varit en yngre förmga "öööh skyll dig själg..."
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.