Jesper_A skrev:
Tack ska du ha!
Hmm ja den e snygg men ja tänkte nog mer på nån lite "nyare" färg från bmw.
Kommer inte ihåg måttet nu men infästningen sitter precis innanför rambalkarna.
Ja har ingen bättre bild men kan fixa. Förstår inte riktigt hur du menar nu men de undre staget ligger helt rakt när bilen e nersänkt och de övre lutar ner lite i framkant
Ja har Gaz justerbara dämpare bak.
Ja förväntar mej att va klar me bilen till sommarn, så ja får slita på . Har som tur en kompis som hjälper till lika mycket som ja själv:)
Okay, ja färgen blir nog grym hursom... sen om de är "tråkig" race vit
eller busig mattsvart å allt där emellan spelar ingen större roll, de e ju personlig smak...
ja har mina infästningar där oxå... men dom gnyr lite på sfro om man inte har minst 1000mm emellan, men mitt var välbyggt å dom godkände 800mm. alt 3/4 av axelns bredd.. men de va inte å tänka på...
.
de undre staget ska ligga parallellt med underlaget som du gjort, men försök om du tänker dig att du står på sidan om bilen att tänka dig den "förlängda" linjen som blir av det övre staget, du skrev att det lutar ner i framkant, om du tänker vart den linjen hade slutat om staget vart 5 meter, då ska du försöka hamna runt framvagnen för å få en go vinkel på axeln under acceleration... hoppas du förstår mitt svammel...
fint med justerbara dämpare...
gött, den ska jag kolla på när ja ser dig då.. ska bli kul... utan kompisar e det inte lätt å bygga bil på kort tid... kämpa på å glöm aldrig att utan motgångar så gläds du inte över medgångarna..
Mvh Strömberg