*Hänt i veckan..*
Tänkte att jag börjar kort med att säga att jag beställt nya strålkastare. Dessvärre fick jag bara hem den ena, då den andra var slut i lager. När väl den andra kom in i lager igen så beställde jag den snabbare än Zlatan kan säga ostkrok. Problemet var bara det att även den beställningen avbröts, den var slut i lager igen..
Så nu sitter jag här med en strålkastare och väntar på att kunna beställa den andra för tredje gången..
Vidare så är inte mitt R32-kitt klart ännu då det varit mycket hos lackeringen. Hoppas på att kunna få hem det till nästa helg. Nu måste jag hitta mig ett avgassystem likt R32:an till en vettig peng. Den som letar skall finna sägs det
Det var det, nu till händelserna från gårdagen..
*Uppdatering från gårdagen*
Det var ett tag sedan det hände något här. Elmia har bockats av och påsken försvann illa kvickt till något annat..
Igår var det strålande väder och vad kan då vara bättre än att pyssla med bilen?
Det stod inget avancerat på tapeten men det var skönt att äntligen få tummen ur. Dämpning av dörrar och byte av lågnivåkablar skulle göras.
Började riva ur de gamla lågnivåkablarna efter några koppar kaffe, man
måste ha kaffe. Har varit tvungen att byta lågnivåkablarna redan sen dag ett och äntligen skulle det bli av. De gamla var i riktigt kass kvalité, slappa och jävliga. Fick även idag sällskap av (
frassefraze), TACK!
De nya kablarna däremot var det duktig skillnad i kvalité på. Tunga / gedigna kablar som till skillnad mot de gamla sitter tight, riktigt tight.
Blev inte många bilder tyvärr men jag hade heller inte med mig en vettig kamera. Får ta och köpa mig en Lumia 1020, så slipper man tänka på att ha med sig en kamera som duger..
Efter kabeldragningen så stod dämpning av dörrar på att-göra-listan. Nej, det blev inte mycket bilder på detta heller tyvärr.
Någonstans här var fingrarna pajala, men det var bara och fortsätta
När väl det var klart så hade jag tidigare i veckan klickat hem mig färdigskuren kolfiberfilm som skulle passa fint. Juste, skulle passa fint...
Såhär såg det ut innan. Träinspirerat helskotta som jag inte alls gillar..
Den dåliga passformen blev ett faktum efter en minut ungefär, men jag fortsatte ändå och såhär blev det.
Behöver jag berätta att jag ska göra om detta själv? Vem vet, bilarna i England kanske är mindre?
Efter det var Golfen i stort behov av en dusch och Barkarby-träffen stod på tur..