Det har tänkts lite, och jag väljer att spara lite till till nästa sommar istället Målet är en V70 2.5T med relativt låga mil såklart Men lite smådelar kommer fortfarande inhandlas när det finns pengar
Det har tänkts lite, och jag väljer att spara lite till till nästa sommar istället Målet är en V70 2.5T med relativt låga mil såklart Men lite smådelar kommer fortfarande inhandlas när det finns pengar
psss... gamla v70's har redan massa mil på sig, och nästa sommar har dom ännu mera mil på "nacken"
så det är väl bättre köpa något nu, nästa sommar finns det mindre av dom gamla bilarna och dom som finns är ännu slitnare
Utan bil ingen projekttråd. Men det du lägger upp är bra, så fortsätt i din garagetblogg och skicka ett PM när du köpt bilen så låser vi upp tråden. Så har vi lite ordning i forumet
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-