Jag sitter å tänkte om man ska köra med colilovers eller Airlift Luftfjädring
Om man ska köra med colilovers i stor städer brukar det vara mkt med fartgupp då måste man köra omvägar bara för komma dit man ska det behöver man inte göra med Luftfjädring alls då är det brara till höja bilen sen köra över sen när man har kört över kan man sänka bilen igen och köra där ifrån
Finns det någon bra sida man kan komma över ett lagom bra pris på dom Skriv vilken sida då?
Projekts tråden får dela på lack och renovering på bilen Så fort jag har test lackat så kommer det upp och vad som händer med bilen
Hittade en gammal bild på hur underredet såg ut innan jag började slipa vik med stålborste med vinkelslip
Vik slipat ska grundas
Blev såhär när jag grund målade men jag blev inte nöd med det så ska göra om det ska sand blästra hela underredet och sen grundmåla med CA primer och sen lägga svart underredsmassa eller man ska bara lacka bilen färg. Vad tycker ni
Jag är sugen köpa en golf 2 med dragkrok som extrabil. Den ska vara kör duglig inget fel på den alls Kan tänka mig mellan 2000 o 6000kr Bor i Kristianstad
Är det någon som ska sälja en rätt så fin vanlig golf 2?