På mindre detaljer eller hela bilen? Grymt på mindre detaljer som backspeglar, emblem osv. Men på hela bilen, nja. Blir så kass yta. Bättre med folie då tycker jag
På mindre detaljer eller hela bilen? Grymt på mindre detaljer som backspeglar, emblem osv. Men på hela bilen, nja. Blir så kass yta. Bättre med folie då tycker jag
jag hade tänkt plasti dipa hela bilen. Det finns klarlack i plasti dip. Jag hade tänt köpa en vanlig lackfärg och måla runt där man inte kan plasti dipa
som robert säger, fint på små ytor men på stora ser det skit ut, även om man lägger deras nya klarlack tjofräsan
Okej jag tycker det inte ser skit ut alls men det tycker jag😀 har man svårt att bestämma vilken färg man ska ha på bilen så tycker jag att plasti dip är ett bra val om man är duktig på att lägga på plasti dip och det kostar inte så mkt att köpa hem det.
Jag kommer ha plasti dip på min bil för jag ver inte vilken färg bilen ska vara i alls. Det jag vet att breddningen ska vara matt svartat.
Enligt min mening så är plastidip den absolut värsta dyngan du kan lägga på något. Lack eller om du inte alls har råd med lack eller kan själv så kan väl tejp funka.
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Enligt min mening så är plastidip den absolut värsta dyngan du kan lägga på något. Lack eller om du inte alls har råd med lack eller kan själv så kan väl tejp funka.
Jag har börjat kolla istället på vinly ni säger att det ska vara mycket bättre än plasti dip. Det var bra att man kollade runt och frågade vad ni tyckte om plasti dip. Jag är mer sugen och vinylfolie bilen. Jag har hittat två olika det är i Wrap blaze orange och en annan orange och man kommer från Kristianstad och dom SM GULD så man kanske skulle vinylfolie på bilen och IFK logga på den😀
säger nr1 då den liknar TTRS tvärsnygga och udda oranga färg
Okej ja den är också snygg. Men jag har hittat en annan vinylfolie den är röd kommer lägga upp en bild under dagen. Det är svårt att bestämma sig vilken man ska ha.