min ä ju då en bmw 320 e30 1988årsmodell med elspeglar, rövvärme å... haha ne nu ska ja inte rabbla upp en massa. kolla mitt garage iställe . http://www.garaget.org/?car=29597&image=303873
Omega 3000 24V.. 275or bak men det går fint att bränna gummi med originalmotor Gör det absolut inte ofta, men när filmkameran var med en dag gällde det att bjuda på sig själv/sin bil
Omega 3000 24V.. 275or bak men det går fint att bränna gummi med originalmotor Gör det absolut inte ofta, men när filmkameran var med en dag gällde det att bjuda på sig själv/sin bil
Däcken måste köras slut-slut-slut så man är tvingad att köpa nya fälgar till nästa vår Men det är ju rätt pinsamt att det är en-hjuls-burnisar som gäller med den bilen..
Gillar också kameramannens kommentarer
Senast redigerat av ludde__mannen (19 november 2006)
Däcken måste köras slut-slut-slut så man är tvingad att köpa nya fälgar till nästa vår Men det är ju rätt pinsamt att det är en-hjuls-burnisar som gäller med den bilen..
Åh fy fan det skar i själen när jag såg den och hörde varvstoppet. Släpp gasen någon gång för guds skull..
Åh fy fan det skar i själen när jag såg den och hörde varvstoppet. Släpp gasen någon gång för guds skull..
hehe jag tror du stal mina ord
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
ewi jag såg din burnis live.. du hade blickarna på dej helt klart.. Och du ludde_mannen det måste väl gå att burna på högre växlar än 1:an med en slk kompressor??
ewi jag såg din burnis live.. du hade blickarna på dej helt klart.. Och du ludde_mannen det måste väl gå att burna på högre växlar än 1:an med en slk kompressor??
Det gör det säkert.. Om det inte vore för det där förbaskade varvstoppet på 3500varv skulle jag nog ha provat för längesedan
Hur illa det än låter så är det inte något högre än 3500varv om ni lyssnar lite mer än till "kluckandet" när det står stilla!
Nu ska ni inte klaga på ludde__mannens varvstoppskörning vi fick ju se en fin film och jag hoppas att det kommer fler filmer från fler bilar även från mig :0)
Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!