2669
Sök

Bästa sätt att komma över en tjej?

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
Nå, hur gör man?
Jag tänker på henne hela tiden, och kan inte sluta.
Tips vore uppskattat.
Senast redigerat av Biskop_Audi (17 november 2006)

7 120 Inlägg
17 november 2006
Ge henne blommor, komplimanger o sånt... och sen..
ehh vafan.. jag kan inte tongue

383 Inlägg
17 november 2006
Biskop_Audi skrev:
Nå, hur gör man?
Jag tänker på henne hela tiden, och kan inte sluta.
Tips vore uppskattat.

Är att skaffa en ny!!  nä..sorry.. fel svar. Upp me hakan och gå vidare havet är fullt av andra fiskar..fel svar det med..
Det löser sej med tiden iaf smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Ge henne blommor, komplimanger o sånt... och sen..
ehh vafan.. jag kan inte tongue

Nej, jag vill inte få henne på fall, jag vill komma över henne. Har redan haft en relation med henne, men nu vill hon inte veta av mig (nej, jag har inte gjort nåt dumt, kärleken bara dog) men jag kan inte sluta tänka på henne.

med lem
1 147 Inlägg
17 november 2006
nae börja inte me blommor o sånt. det får komma sen. va bara snäll o bli kompis med henne, ställ upp o va hjälpsam. hitta på roliga saker tillsammans o bjud henne på saker hon gillar, typ glass, bio blabla. sen kommer resten av sig själv om hon gillar dig:) om inte kan du trösta dig med att det finns 18miljarder andra brudar i världen:)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

482 Inlägg
17 november 2006
Pilla lite på bilen? Brukar vara ett fint sätt att börja tänka på annat.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

32 Inlägg
17 november 2006
Jag har kommit fram till det bästa sättet att inte tänka på henne är att inte tänka alls.
Så se till att hålla dig själv upptagen med någonting, och när du får chansen att dricka alkohol så gör det ordentligt.
För då tänker du ännu mindre smile

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
cutlass skrev:
Är att skaffa en ny!!  nä..sorry.. fel svar. Upp me hakan och gå vidare havet är fullt av andra fiskar..fel svar det med..

.. tongue

cutlass skrev:

Fan ni tjejer har hjärtor av sten. Känns så i alla fall. tongue

med lem
1 147 Inlägg
17 november 2006
aha komma över på det sättet, läste det som att du ville fixa henne för första gången:P
försök reta upp dig på henne, då blir det lättare att spana in andra potensiella fruntimmer:)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

417 Inlägg
17 november 2006
Ja du, antingen får du svälja klumpen å kämpa vidare, eller så försök sätta på alla nya tjejer du kommer över tills du återfår fokus smile

mvh/cruiser

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
dallelito skrev:
aha komma över på det sättet, läste det som att du ville fixa henne för första gången:P
försök reta upp dig på henne, då blir det lättare att spana in andra potensiella fruntimmer:)

Hon är felfri, nä men hon känns som en sådan som man skulle tänka sig förlova sig med, till en dag då hon säger att hon vill ha "en paus"...

Billackerare
737 Inlägg
17 november 2006
Okej, det här kan låta lite skumt men.. det fungerar för mig. Tänk på alla dåliga saker med henne. Dåliga minnen ni har gemensamt. Tänk på alla hennes negativa sidor. Henne vill du ju inte ha, egentligen. Och att hon sedan inte vill ha dig gör ju saken enkel. Leta upp en flört eller nå´t.  Någon som kan få dig att tänka på någonting annat.. en annan tjej. Det är väl så man kommer över en tjej? Genom att träffa en annan som kan ge dig nya minnen och nya saker att se fram emot.. glöm den gamla blåsan.. bara negativa tankar om henne. Då menar jag inte hat. Utan negativt...

//Dr Love wink

Corrado VR6R 3.0 Turbo

383 Inlägg
17 november 2006
Biskop_Audi skrev:
cutlass skrev:

.. tongue

cutlass skrev:

Fan ni tjejer har hjärtor av sten. Känns så i alla fall. tongue

hehe...nja kanske eller nä det har vi inte. hum... men jag sitter nästan i samma sitts nu  *skål*!! wink man stänger av sej på nåt konstigt vis..
med nej...smöra inte med blommor å sånt...! det där med att hjälpa till som vän lät bättre wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
Youngblood skrev:
Okej, det här kan låta lite skumt men.. det fungerar för mig. Tänk på alla dåliga saker med henne. Dåliga minnen ni har gemensamt. Tänk på alla hennes negativa sidor. Henne vill du ju inte ha, egentligen. Och att hon sedan inte vill ha dig gör ju saken enkel. Leta upp en flört eller nå´t.  Någon som kan få dig att tänka på någonting annat.. en annan tjej. Det är väl så man kommer över en tjej? Genom att träffa en annan som kan ge dig nya minnen och nya saker att se fram emot.. glöm den gamla blåsan.. bara negativa tankar om henne. Då menar jag inte hat. Utan negativt...
//Dr Love wink

Jo, det låter ju  som en rätt bra idé, at försöka skaffa nån annan, men man vill ju inte verka som om man inte har några känslor, genom att gå att skaffa någon annan på en gång.

271 Inlägg
17 november 2006
Enda sättet att komma över en brud e att hittan en annan! Själv varit där en gång i tiden..

Ung och dum
23 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
Jo, det verkar ju som om majoriteten tycker att det är det bästa sättet, så jag antar att det är det.

4 554 Inlägg
17 november 2006
jaa ta ett stort kliv så kommer du nog över:D närdå sysselsätt dej med nått så slipper du tänka.. sen släpper de med tiden.. är så i början men sen hittar du en ny som du med tiden bedömmer som bättre och bättre än din förra sen är hon glömd..

29 Inlägg
17 november 2006
Var dig själv så löser det sig nog, om amn gör sig till så skiter det sig till slut...

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 november 2006
Bästa sättet att komma över en tjej, tja, det är en smaksak. Skriften talar ju om Onans synd, att intet skall förfaras osv. Men kristen sed är lite passé, du kan väl komma där du vill. Varför inte fråga vederbörande? Kommunikation är a och o i ett förhållande!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 november 2006
Sorry, kunde inte låta bli. smile men helt seriöst finns det inga bra sätt än att låta tiden gå. Vadhelst för dig som fördriver tiden, veckorna, månaderna, dagarna och åren funkar. Häng med polarna, hitta på sånt du mår bra av.

Sök