Tänkte lägga upp lite bilder från min v70 som jag bygger på lite. Dels för att det är kul o få kommentarer och ha det dokumenterat. Kjolpaket skall monteras. Ljud byggs fälgar sänkning med mera ! ... Gå gärna in på min sida o... Visa mer
Var inne på ebay för nån dag sen och beställde hem denna, kan ju alltid va bra o ha, man vill ju inte lyssna och jordbävningsbas när man åker långturer, tycke denna var bra för man även kunde ställa i freq på den samt basen !
Placerade mellansätena, måste vart det bästa stället ?
Efter som all inredning är svart så tyckte jag det var så himla fult när innertaket var beige ???? samt några få detaljer, så målade allt svart i dag...
Byggde i hop en låda på ca 110 liter med, tänkte ska prova denna i ett tag 4 basar låter... MEN så opraktiskt och alldeles för mö bas.... så skall göra lite tester med denna då,
stoppar i 2 st Alpine basar med 2 steg, det får cirka 1200 w st i 14,4 v, Stämmer den tilll CA 40 hz tror jag, får se vad det blir av det, lådan är nu på flockning btw, kan bli bra ! Med en st 6'' AEROPORT
Så där jag var ute i garaget nu och monterade upp innetaket, rev ju ner det för taket skulle dämpas. också nu så målade jag det i eftermiddags. Men så här blev resultatet, lite dåig bild men...