Renovering av en Plymoth Valiant -66 i bättre pilsnerskick
Jag kände att det var dags för mig att skaffa min egna jänkare, så det blev en Plymoth Valiant v-100 -66, som jag köpte 40 mil hemmifrån. Nu ska jag rostlaga den, bygga elsystem och fixa inredningen. Tänkte att jag kunde fixa en... Visa mer
Har gått lite segt med vallen, dom senaste helgerna har gått åt till annat. Men i fredags va jag ute och svina i en kompis valle, så blev taggad att fixa min!
Hmm, pass på den frågan. Jag skickade ut rutan för att jag ska byta till en bättre som jag fick på köpet. Men det va lätt att få loss rutan, det va bara att sitta i soffan och trycka ut den med fötterna
Va värt ett försök, jag vill lacka om min och svetsa igen radio hålet så någon tidigare ägare gjort hålet lika stort som stöldramen, så hålet är för stort för stereon
Va värt ett försök, jag vill lacka om min och svetsa igen radio hålet så någon tidigare ägare gjort hålet lika stort som stöldramen, så hålet är för stort för stereon
i min instrumentbräda är hålet till radion jäääävligt stort...
satte dit knappen till vindrutetorkarna häromdagen. igår svängde farsan förbi hansen racing och hittade en universal knapp till lyset som sattes på plats idag. ser lite bättre ut än innan..
för den som inte håller koll på hur det såg ut innan: (det är förvisso en pilsnerbil, men nån måtta får de va)
klädde om tjofräsen till instrumentbrädan idag oxå
fyllde även på olja till växellådan idag. mer än så hann jag inte för jag och farsan va iväg och köpte en ful jävla pickis till farsan. btw, klädseln till soffan går framåt