Renovering av en Plymoth Valiant -66 i bättre pilsnerskick
Jag kände att det var dags för mig att skaffa min egna jänkare, så det blev en Plymoth Valiant v-100 -66, som jag köpte 40 mil hemmifrån. Nu ska jag rostlaga den, bygga elsystem och fixa inredningen. Tänkte att jag kunde fixa en... Visa mer
haha ja det finns kvar många fina dekaler från förra ägaren och apropå det så måste jag sätta bakrutan på plats så jag har nånstans att sätta mina dekaler
idag blev vallens motor lite servad. han blev till och med bortskämd med straight 50 och förresten, är jag köpte bilen och åkte mina 40 mil hem så spöregnade det nästan hela vägen. och när jag hade knappt 2 mil kvar så gick bilen surt en stund. idag upptäckte jag varför
+ satte soppaledning och bränslefilter på plats, slipade grillen och spraya på lite fillers.
förövrigt är det oklart om bilen kommer kunna gå till power meet. hinner inte riktigt med vallen längre, jobbar nämligen mycket nu. väldigt mycket. ca 14 h / dag, även helger.. om det inte regnar, då är jag ledig!
blev lite pill idag. tex så fixades fördelaren så det gick att starta. riktigt härligt att få höra sexan efter 5 månader! och det visade sig att tändföljden va helt fel förut, jag fattar inte ens hur bilfan kunde gå.. O.o
Deet ska de finnas en i jönköpiing en bakruta tror jag X) å de fin finnna sweden klistermärket på c-stolpen dee vet ja va de kommer ifra. En grässklippare, klippo made in sweden åså en flagga på vadera sida ;P chaufför brukar vara de enklaste meen du fåår jobba på nu ifall du ska te power de är ju på onsdag du
Gillar verkligen din bil , råkade hitta en annons som du kanske kan ha nytta av mvh frank
Baracuda 64-69 Valiant 64-75 Säljes Annonsen blev inlagd från Värmland / Eda Idag 07:05 (81.228.205.201) Kryssa för och tryck på för att anmäla denna annons.
Gillar verkligen din bil , råkade hitta en annons som du kanske kan ha nytta av mvh frank
Baracuda 64-69 Valiant 64-75 Säljes Annonsen blev inlagd från Värmland / Eda Idag 07:05 (81.228.205.201) Kryssa för och tryck på för att anmäla denna annons.