3201
Sök

Varför blir man idiotförklarad när man sänker bilen av äldre?

58 Inlägg
9 februari 2014
Andromeda skrev:
Zed91 skrev:
diggarattköralågt..Blirlitegoareattköraheltenkeltmersportliksomattundvikaallagupphålm.mpåvägenochsenharjagstorskadeglädjevilketgörattjagälskarattköralångsamtinneistanochgörafolkförbannadeförattmankörlikafortsomenMOTHERfuckINepatraktorfjortislover4everbörjaänaspårautnumensomsagtskadeglädjenliggerdärochbrinnerochgudvaallakänsligamänniskorkommerlackaurnunärmaninteanvänder--->mellanslag<---mensomsagtallakommerbetésigsomdomalltdigörpeoplesucksdickmenkortochfattatfuckalladetärDInbilochdugörvafanduvillmeddenskitiallasåsiskterochtråkigakommentarer#Yolo

Du kan få låna en Space-tangent av mig om du vill smile

Tack<3

2 140 Inlägg
9 februari 2014
Jag sänker min bil för att jag tycker det är snyggto ch det är klart man får negativa kommentarer ibland men det skiter jag fullständigt i då det är min bil, min smak och mina pengar jag lägger ner på den. smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
9 februari 2014
Ingen som tänker på att om man sänker bilen under sitt eget rollcenter så blir bilen både mjukare och kränger mera?  Så fort länkarmarna börjar peka uppåt så blir väghållningen markant sämre.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

58 Inlägg
9 februari 2014
Förstår inte varför folk tror att alla sänker sin bil för att få bättre väghållningen? kan bara prata för mig själv men jag skiter fullständigt i väghållning, vill man vara fin får man lida pin

796 Inlägg
9 februari 2014
Enligt mig är det charmigt, men jag är ju relativt ung. Breda hjul med stretchade däck som fyller ut hjulhusen ordentligt och slickar skärmkanterna är riktigt läckert i mitt tycke!

Hemma bra, garaget BÄST!

KUNG
441 Inlägg
9 februari 2014
Andromeda skrev:
Mogel skrev:
endorfinslaven skrev:
En rallybil som är byggd för grus snö o is på smala däck med lång fjädringsväg är bilporr.
Då  vet jag att bilen är körbar och fullt fungerande.

Fast nu är du väl lite ute och cyklar?? Det beror ju på vart du ska köra bilen tex ta en rally bil i ett f1 race så är den höga bilen inte så bra längre eller?

Våra vägar ser ju mer ut som rallyvägar med potthål än flygfält till F1-banor tyvärr sad

Håller med helt! (om vägarna alltså)

Dock kan man inte säga att det (rally stötdämpare) är dom bästa dämparna till allt beror ju på vad man använder bilen till till exempel någon som använder sin dagliga bil till att till exempel åka bana på helgen kanske vill ha lite lägre och hårdare dämpare?

Jag gillar sänkta bilar för att det är snyggt och själv tycker jag att det blir bättre grepp även på allmän väg om man kör fort.

7 392 Inlägg
9 februari 2014
AntrE skrev:
Jag sänker min bil för att jag tycker det är snyggto ch det är klart man får negativa kommentarer ibland men det skiter jag fullständigt i då det är min bil, min smak och mina pengar jag lägger ner på den. smile

ja jag tycker den är för låg,, men precis som du säger, din bil, dina pengar wink

man ska kramas i trafiken tongue

679 Inlägg
9 februari 2014
Lower it or god will do it for you

820 Inlägg
9 februari 2014
Tycker det är snyggt men tycker inte det är särskilt funktionellt, jag vet jag är tråkig tongue

Viktigast är la att den som har bilen är nöjd, spela roll om den ligger på backen eller är gubb40 hög tongue

Har en Dodge Dart -73 som jag ska köpa större fälgar å däck till för det går fan inte å ta sig fram när man in till sjöar osv tongue

Min V50 har sänkning från fabrik och när jag ska upp och ner för den lilla grusvägen vi har här så skrapar det alltid i nångång och det är fruktansvärt irriterande.
Senast redigerat av Panzar_Audi (9 februari 2014)

Om man säger

Sök