Golf III VR6 get up and go II- byggs från grunden av en blondin
Köpte det här projektet från Z4power som har lackat om bilen, lackat de flesta delarna till motorn och skaffat fram fräscha grejer till den, satt motorn på nyrenovering. Han i sin tur köpte den från dubrolle här på garaget. Nu är... Visa mer
Denna bilen skall byggas ihop från grunden av mig och bli riktigt riktigt bra det kommer komma upp bilder snart. Motorn är snart färdig och då ska jag hämta hem bilen och motorn och börja:)
Verkar intressant detta ! Är allt lackat och ska bara sättas ihop?
Nope allt är inte lackat och klart, fälgar ska lackas sen motorhuv och främre kofångaren... sen bakvagnen är heller inte gjord...Sen skall jag polera upp insuget och lacka det så att det ser ut som att det sipprar/läcker ut ur det i samma färg som lacken....
Ja men det är i så fall om tex det är nåt stort och tungt där man behöver bara två. Annars skall jag göra det mesta själv. Försöka till 99 procent och göra det så mycket själv:) men det finns hjälp om jag behöver. Som när jag skall sätta på bakluckan till exempel kan det vara bra att vara två:) men helst vill jag inte ha hjälp:)