haha ja det kan man undra.. och förkortar man dessutom kungsbacka så blir det helt plötsligt kkk..
saken är det att KKK heter det egentligen.. detta står för Kungsbackas KonståkningsKlubb.. men det är ju så klantigt skrivet.. varför skrev man inte bara KKK från första början?
Är jag dum eller varför förstår jag inte det roliga? En taffligt skriven lapp är det, men vad är det som är helsjukt? KK=knullkompis eller vad? Inte kul ändå ju
Perfekt..!! Nu behöver man inte leta kk längre.. Bara att ta med sin gamla och lämna in. Dessutom kanske få en från Kungsbacka. Där har jag ju inte haft nån kk.
Bra initiativ, Kungsbacka har alltid varit en kommun i farten så att säga....
Har inte Hanhals nån liknande aktivitet?? Dom delar ju ändå ishallar med Kungsbaka KK och HK Kings..
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Är jag dum eller varför förstår jag inte det roliga? En taffligt skriven lapp är det, men vad är det som är helsjukt? KK=knullkompis eller vad? Inte kul ändå ju
Håller med dig... jag fattar verkligen icke vad som är så sjukt o kul ?
den va ju as cool ju haha!! på tal om bilar som har sånn regplåtar vet en bil här upp i byn som va på försäljning.. va en vit wv och hade KKK som regnr de va rätt kul =P